کد خبر : 185032
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

دفاع مقدس به هویت سیاسی ایران جایگاه ویژه‌ای بخشید

دفاع مقدس به هویت سیاسی ایران جایگاه ویژه‌ای بخشید

به گزارش قائم آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو ، با اشاره به اینکه دفاع مقدس مجموعه ای مطلق از تمام آحاد جامعه است، اظهار کرد: فرد به فرد جامعه از اقلیت های دینی، در این هشت سال شهدای زیادی دادند. وی با بیان اینکه مانور سپاه و ارتش نشان از توان نظام کشور

به گزارش قائم آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو ، با اشاره به اینکه دفاع مقدس مجموعه ای مطلق از تمام آحاد جامعه است، اظهار کرد: فرد به فرد جامعه از اقلیت های دینی، در این هشت سال شهدای زیادی دادند.

وی با بیان اینکه مانور سپاه و ارتش نشان از توان نظام کشور داشت، بیان کرد: این مانور که با هفته دفاع مقدس تقارن است که توان نظامی مان را به دنیا ثابت کرد و نشان داد در جهت حفظ مرزهای انقلاب حساسیت هشت سال دفاع مقدس را خواهیم داشت.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد، که اگر قرن ها نیز بگذرد همچنان کسی نمی تواند به تجاوز نظامی به کشورمان نگاه کرد و در دنیا هرگز این حماسه رافراموش نخواهد کرد.

این مسئول هشت سال دفاع مقدس را در میان جنگ های منحصربه‌فرد دانست و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس با هیچ جنگی قابل قیاس نیست، حمله عراق به کویت جنگ بالکان، انگلیسی و آرژانتین فقط تا حدودی با جنگ های جهانی می توان مغایر است.

یوسفیان با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ تمام ابرقدرت با ایران بود، خاطرنشان کرد: در تمام جنگ های چند کشور با هم متحد می شوند، حتی هیلتر در جنگ جهانی دوم تنها نبود کشور های چون ایتالیا، چند کشور دیگر نیز با او اتحاد داشت، اما ایران به تنهای در مقابل کشورهای که ادعای ابرقدرت داشتند قرار داشت.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را پشتوانه تاریخی ایران برشمرد و تاکید کرد: زمانی که بوش، رئیس جمهور اسبق آمریکا عنوان کرد که ایران کره شمالی و عراق محور شرارت در دنیا هستند و نیست اصلی آن ایران بود اما جرات جنگ نظامی را نداشت چرا که دفاع مقدس این درس را دارد که هر نقطه از کشور حتی روستاهای دورافتاده شهیدی را تقدیم کشور کردند و این ملت اهل مبارزه هستند.

یوسفیان با بیان اینکه دفاع مقدس به هویت سیاسی ما جایگاه ویژه ای بخشید، یادآور شد: هویت هر کشوری، گذشته اش است و گذشته هر کشوری ، معلم آینده آن وقتی کشوری در دفاع از خود کم نگذارد، کلیکسیونی می شود که امروز در شهدا و جانبازان و ایثارگرانمان دفاع مقدس به هویت ملی، هویت ادبی، تاریخی، سیاسی ما جایگاه ویژه‌ای بخشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =