کد خبر : 184963
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

حذف نام شهید از معابر حرکتی مذبوحانه و برگرفته از برنامه دشمن است

حذف نام شهید از معابر حرکتی مذبوحانه و برگرفته از برنامه دشمن است

به گزارش قائم آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما در واکنش به حذف نام شهید از برخی معابر گفت:  ملت ایران و انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل مفهوم شهادت را زنده کرد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران

به گزارش قائم آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما در واکنش به حذف نام شهید از برخی معابر گفت:  ملت ایران و انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل مفهوم شهادت را زنده کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران شهید را به دنیا عرضه کرد ، ادامه داد: ملت ایران عاشورا را در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی کرد لذا هیچ حرکتی نمیتواند نام و راه شهید  را از ملت ایران جدا کند.

سردار سلیمانی با تاکید براینکه در هر شهر و روستایی و با برپایی یادواره های شهدا، به عظمت شهید پی میبریم، گفت:هر کسی حرکت مذبوحانه در این راستا انجام داد برگرفته از برنامه دشمن بود.

وی افزود: باید دلمان مطمئن باشد که شرایط خوبی داریم و باید شرایطی فراهم شود تا جوانانبهر صحنه‌های مختلف وارد شوند و از فرهنگ شهادت و ایثار و دفاع مقدس فاصله نگیرند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تابلوی نام شهید، ایران را به دنیا معرفی کرد. برخی بر اثر نادانی و طینت ناپاک در بخش‌هایی با نام شهید برخورد کردند که دل مردم ما آزرده شد.
سردار سلیمانی گفت:موضوع شهدا مهم است و این مراسم های شهدا تذکری است که بدانیم آنچه داریم از ایثار شهدا و خون آنان و آزادی آزادگان و خون شهدا و صبر خانواده شهداست و باید تمام توان متمرکز و در کنار مردم باشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + پنج =