کد خبر : 184865
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

نهال گردو را از معتبرترین نهالستان ایران بدون واسطه خریداری کنید

نهال گردو را از معتبرترین نهالستان ایران بدون واسطه خریداری کنید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت گردو، چون سوا از اینکه ممکن است نهال گردوی مورد نظرتان را از واسطه‌گر بخرید و هزینه بالاتری رو نسبت به خرید مستقیم از نهالستان بپردازید وقت و انرژی خود را روی نهالی گذاشته‌اید که بعد از مدتی خشک و یا محصول آن کیفیت مطلوب نداشته باشد. در

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سایت گردو، چون سوا از اینکه ممکن است نهال گردوی مورد نظرتان را از واسطه‌گر بخرید و هزینه بالاتری رو نسبت به خرید مستقیم از نهالستان بپردازید وقت و انرژی خود را روی نهالی گذاشته‌اید که بعد از مدتی خشک و یا محصول آن کیفیت مطلوب نداشته باشد.

در ادامه ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که نهال گردویی را بخرید که ۱۰۰% از کیفیت و محصول آن راضی باشید.

نهالستان رویال نهال حدود ۱۰۰ سال است که در زمینه تولید نهال گردو در کشور فعالیت می‌کند و این فعالیت ۱۰۰ ساله از پدر به پسر به ارث رسیده و این شغل تولید نهال گردو خانوادگی است. این نهالستان که مدیریت آن را مهندس آرمین قاسمی به عهده دارد توانسته است با تحویل بهترین نهال‌های گردو به باغدارن در سراسر کشور با رضایت ۱۰۰% در بین نهالستان‌های دیگر پیشگام باشد.

با توجه به شرایط آب هوایی و جغرافیایی غالب بر کشور سالیان سال است که کشاورزان با مشکلاتی نظیر سرمازدگی، رشد زودهنگام و شاتون دهی، شکل و رویه تجاری شدن درختانی نظیر درخت گردو روبه‌رو هستند. ازاین‌رو مجموعه رویال نهال در تلاش بوده با تولید و عرضه ارقام دیر گل، زودبازده و پایه کوتاه گامی محکم در اصلاح و متعادل‌سازی باغات گردو برداشته باشد این شرکت مفتخر است، رقم انحصاری ژنو تیپ رویال را با خصوصیاتی نظیر دیر گل بودن، مقاومت بالا نسبت سرمای بهاره، زودبازده بودن، پوست‌کاغذی و پایه کوتاه را خدمت کشاورزان عزیز عرضه کند.

یکی دیگر از خصوصیات مهم این نهالستان قیمت مناسب نهال‌های گردوی این مجموعه می‌باشد که سیاست‌های این نهالستان بر پایه سود کمتر و فروش بیشتر نهال گردو است که سال‌هاست در دستور کار این نهالستان قرارگرفته است.

تمامی نهال‌های گردوی این مجموعه با لیبل جهاد کشاورزی، گواهی بهداشت و قرنطینه، شناسنامه‌دار با گارانتی ۲ ساله و عاری از هر گونه بیماری و آفات می‌باشد؛ و تمامی نهال‌هایی که توسط باغداران خریداری می‌شوند با قرارداد ثبتی در دفترخانه صورت می‌گیرد.

نهال‌های موجود گردو در این نهالستان که می‌توانید خریداری کنید عبارت‌اند از: خرید نهال گردو چندلر پیوندی، خرید نهال گردو پدرو پیوندی، خرید نهال گردو فرانکت پیوندی، خرید نهال گردو فرنور پیوندی، خرید نهال گردو روند پیوندی، خرید نهال گردو لارا پیوندی، خرید نهال گردو هارتلی پیوندی، خرید نهال گردو وینا پیوندی، خرید نهال گردو کاما پیوندی، خرید نهال گردو توسرخ پیوندی، خرید نهال گردو سانلند پیوندی، خرید نهال گردو رقم جمال، خرید نهال گردو دماوند، خرید نهال گردو شبین، خرید نهال گردو تویسرکان، خرید نهال گردو پکان آمریکایی، خرید نهال گردو ضیاءآباد قودآقوز، خرید نهال بذر گردو خوشه‌ای، خرید نهال گردو سجنو، خرید نهال گردو پاریزین، خرید نهال گردو یالووا، خرید نهال گردو یالووا ۳، خرید نهال گردو رویال آرمین قاسمی ژنوتیپ برتر، خرید نهال گردو مراغه ژنو تیپ برتر، خرید نهال گردو کانادایی ژنو تیپ برتر، خرید نهال گردو خوشه‌ای فرانسوی، خرید نهال گردو شیلی ژنو تیپ برتر، خرید نهال گردو اسرائیلی تخم مرغی، خرید نهال گردو بیلچک، خرید نهال گردو خوشه‌ای اسرائیلی.

این نهالستان، نهال‌های گردو را بهشهرهای: نهال گردو در میاندواب، نهال گردو در خوانسار، نهال گردو در دماوند، نهال گردو در رشت، نهال گردو در زنجان، نهال گردو در سردشت، نهال گردو در سمیرم، نهال گردو در سیرجان، نهال گردو در شبستر، نهال گردو در شهر بابک، نهال گردو در شهر کرد، نهال گردو در فیروز کوه، نهال گردو در کرمان، نهال گردو در کرمانشاه، نهال گردو در کنگاور، نهال گردو در گرگان، نهال گردو در مراغه، نهال گردو در میانه، نهال گردو در بروجرد، نهال گردو در پل دختر، نهال گردو در آبسرد، نهال گردو در آذر شهر، نهال گردو در آستارا، نهال گردو در ارومیه، نهال گردو در اصفهان، نهال گردو در اهر، نهال گردو در بردسیر، نهال گردو در بیجار، نهال گردو در خرید تکاب، نهال گردو در تهران، نهال گردو در جیرفت، نهال گردو در چهارمحال بختیاری، نهال گردو در خراسان جنوبی، نهال گردو در خرم آباد، نهال گردو در خرم دره، نهال گردو در نقده، نهال گردو در درود، نهال گردو در کوه دشت، نهال گردو در کرج، نهال گردو در شیراز و شهر های دیگر کشور … ارسال می‌کند.

جهت خرید نهال گردو از معتبرترین نهالستان کشور (نهالستان رویال نهال) به مدیریت آرمین قاسمی کافیست با شماره ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰ تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام و یا واتس‌اپ به همین شماره پیام ارسال کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 13 =

اشرفی جمعه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

سلام
برای شهرستان بروجرد چه نوع نهال گردویی را مناسب میدانید