کد خبر : 184742
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

تیشه‌گران: امید به تکرار جایگاه پنجم و افزایش مدالها در بازیهای آسیایی داریم

تیشه‌گران: امید به تکرار جایگاه پنجم و افزایش مدالها در بازیهای آسیایی داریم

به گزارش قائم آنلاین، مهران تیشه‌گران در گفت وگو ، درباره وضعیت کاروان ناشنوایان اعزامی به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ اظهار کرد: با وجود این که هنوز بودجه خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌ایم اما با حمایت وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیات رییسه فدراسیون در برپایی اردوها و برگزاری برنامه‌های خود برای آماده

به گزارش قائم آنلاین، مهران تیشه‌گران در گفت وگو ، درباره وضعیت کاروان ناشنوایان اعزامی به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ اظهار کرد: با وجود این که هنوز بودجه خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌ایم اما با حمایت وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیات رییسه فدراسیون در برپایی اردوها و برگزاری برنامه‌های خود برای آماده سازی کاروان به بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ عقب نیستیم و طبق اهداف پیش‌بینی شده پیش رفتیم.

وی با اشاره به یکسری تغییرات انجام شده در اعضای هیات رییسه فدراسیون گفت: با تغییراتی که در اعضای هیات رییسه فدراسیون انجام دادیم سعی کردیم کسانی را در راس هیات رییسه قرار دهیم که از نظر مالی فدراسیون را حمایت کنند تا دغدغه‌ای برای اعزام کاروان ناشنوایان به هنگ‌کنگ نداشته باشیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که قرار بود وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه‌ای از این فدراسیون برای اعزام کاروان به بازیهای آسیایی داشته باشند آیا این حمایت‌ها محقق شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز محقق نشده است اما امیدوارم طبق قولی که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای حمایت ویژه از کاروان ناشنوایان داده بودند بزودی بودجه واریز شود تا مشکلی برای اعزام نداشته باشیم.

تیشه‌گران با اشاره به اعزام ۱۳۴ نفر در ۸ رشته ورزشی به بازیهای آسیایی ناشنوایان تصریح کرد: کاروان ورزشی ناشنوایان در قالب ۱۳۴ نفر که ۷۹ نفر آن را ورزشکاران تشکیل می‌دهند در ۸ رشته ورزشی فوتسال، فوتبال، دوومیدانی، تکواندو، جودو، تنیس روی میز، شنا و والیبال ساحلی آبان ماه در بازیهای آسیایی هنگ‌کنگ حضور پیدا خواهد کرد.

وی گفت: برای اعزام کاروان به بازیهای آسیایی به ۷ میلیارد بودجه نیاز داریم که امیدوارم وزارت ورزش و جوانان دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از بودجه مصوب شده برای فدراسیون را زودتر پرداخت کند تا مابقی بودجه را نیز با کمک حامیان مالی و اعضای هیات رییسه برای اعزام کاروان فراهم کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به اعزام کیفی کاروان و کاهش تعداد رشته‌ها و ورزشکاران اعزامی به این دوره از بازیهای آسیایی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته که بازیها در چین‌تایپه برگزار شد کاروان با ۱۶۵ نفر در ۱۱ رشته ورزشی شرکت کرده بود اما این دوره برای کیفی‌سازی کاروان و افزایش تعداد مدالهای خود نفرات اعزامی را به ۱۳۴ نفر در ۸ رشته ورزشی کاهش دادیم که البته امیدوار هستیم جایگاه پنجمی خود را تکرار و در صورت امکان آن را ارتقاء ببخشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از کاروان ناشنوایان افزود: وزارت ورزش و جوانان تا امروز از نظر اعتباری حمایت خوبی را از کاروان ناشنوایان داشته است که امیدوارم با نگاه حمایتی که وزارت نسبت به ناشنوایان دارد مابقی بودجه خود را نیز دریافت کنیم تا در تامین مابقی هزینه‌های کاروان برای اعزام به هنگ‌کنگ با مشکل خاصی مواجه نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + یازده =