کد خبر : 184681
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
-

پیش‌بینی پذیرایی از ۱۰۰ هزار زائر در موکب علمداران حسینی جویبار

پیش‌بینی پذیرایی از ۱۰۰ هزار زائر در موکب علمداران حسینی جویبار

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی گلیردی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه موکب علمداران حسینی طی سه سال گذشته در شهر کوت عراق به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کند اظهار کرد: تمام منابع برای ارائه خدمت به زائرین توسط مردم شریف شهرستان جویبار تأمین شده و ریالی به ارگان و نهادی وابسته نیستیم. وی

به گزارش قائم آنلاین، محمدعلی گلیردی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه موکب علمداران حسینی طی سه سال گذشته در شهر کوت عراق به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کند اظهار کرد: تمام منابع برای ارائه خدمت به زائرین توسط مردم شریف شهرستان جویبار تأمین شده و ریالی به ارگان و نهادی وابسته نیستیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی امسال ما پذیرایی از ۱۰۰ هزار زائر اربعین است بیان کرد: در سال گذشته موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار به ۷۵ هزار زائر اربعین حسینی در شهر کوت عراق خدمت‌رسانی کرد و پیش‌بینی امسال پذیرایی از ۱۰۰ هزار زائر است.

دبیراجرایی موکب علمداران حسینی جویبار، فعالیت در این حوزه را جهاد فرهنگی دانست و افزود: مأموریت اصلی موکب‌ها در درجه اول بحث فرهنگی و در مرحله بعدی خدمات‌رسانی و ایجاد رفاه برای زائرین امام حسین (ع) است.

گلیردی تصریح کرد: در جهت افزایش کیفیت خدمت‌رسانی موکب‌داران، تعداد موکب‌های استان مازندران از ۲۵ عدد به ۱۵ موکب کاهش یافت.

وی در با بیان اینکه موکب علمداران حسینی دارای ۸ کمیته مختلف است اظهار کرد: اربعین امسال ۴۶ نفر موکب‌علمداران حسینی را در شهر کوت عراق یاری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + دوازده =