کد خبر : 184606
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

جمالی: امنیت تنگه هرمز باید توسط کشورهای منطقه تامین شود

جمالی: امنیت تنگه هرمز باید توسط کشورهای منطقه تامین شود

به گزارش قائم آنلاین، محمد جواد جمالی در گفت‌وگو ، با اشاره به طرح رئیس جمهور درباره‌ تامین امنیت هرمز گفت: آمریکایی‌ها بعد از خروج از برجام به دنبال افزایش فشار از طرق مختلف به خصوص از بعد اقتصادی و روانی بودند . از طرف دیگر تنش‌ آفرینی را در منطقه دنبال کردند . کارهایشان

به گزارش قائم آنلاین، محمد جواد جمالی در گفت‌وگو ، با اشاره به طرح رئیس جمهور درباره‌ تامین امنیت هرمز گفت: آمریکایی‌ها بعد از خروج از برجام به دنبال افزایش فشار از طرق مختلف به خصوص از بعد اقتصادی و روانی بودند . از طرف دیگر تنش‌ آفرینی را در منطقه دنبال کردند . کارهایشان همه نشان دهنده‌ی برهم زدن ثبات در منطقه با هدف افزایش فروش تسلیحات است.

وی ادامه داد:‌ در چنین شرایطی طرح رئیس جمهور برای تامین امنیت هرمز طرح معقولانه‌ای است. امنیت تنگه هرمز باید توسط کشورهای منطقه تامین شود . پیشنهاد ما این است که سایر کشورهای منطقه هم به اهمیت این موضوع پی ببرند و کشورهایی همچون آمریکا به حوزه های کاری خود همچون خلیج مکزیک بپردازند.

جمالی در پایان گفت: کشورهای منطقه توانایی تامین امنیت خود را دارند. وجود کشورهای غیر منطقه‌ای نتیجه‌ای جز تشنج آفرینی نداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =