کد خبر : 184522
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

کیانی: روی ترابی پنالتی نکردم

کیانی: روی ترابی پنالتی نکردم

به گزارش قائم آنلاین، مهدی کیانی، کاپیتان سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر امشب (پنجشنبه) تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی کردن جلوی پرسپولیس واقعا سخت است و هر تیمی نمی‌تواند مانند ما بازی کند. ما نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و بازیکنان از دقیقه یک تا ۹۰ با تمرکز

به گزارش قائم آنلاین، مهدی کیانی، کاپیتان سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر امشب (پنجشنبه) تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی کردن جلوی پرسپولیس واقعا سخت است و هر تیمی نمی‌تواند مانند ما بازی کند. ما نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و بازیکنان از دقیقه یک تا ۹۰ با تمرکز بازی کردند و در نهایت توانستیم بازی را ببریم. سه امتیاز این بازی حق ما بود.

او درباره صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند کیانی روی ترابی پنالتی کرده است، گفت: من اصلا پنالتی نکردم. بالاخره فوتبال است و بنظرم ادامه بازی تصمیم درستی بود. نمی‌گویم چون بردیم داور خوب بوده است. من نمی‌خواهم طرفداری کنم ولی به عنوان کوچک‌تر این فوتبال می‌خواهم که اجازه دهیم داوران آرامش داشته باشند و آن‌ها را زده نکنیم. باید به آن‌ها احترام بگذاریم چون داوران هم جزو خانواده فوتبال هستند.

کاپیتان سپاهان در پایان بیان کرد: ما مدعی قهرمانی بودیم و در دو، سه بازی‌ای هم که مساوی کردیم، مستحق برد بودیم. الحمدلله امروز توانستیم دو گل خوب بزنیم و به پیروزی برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =