کد خبر : 184514
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
-

ویسی: نمی‌توانم اسم بازیکنانم را فوتبالیست بگذارم

ویسی: نمی‌توانم اسم بازیکنانم را فوتبالیست بگذارم

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خوبی برای تیم ماشین‌سازی بود و این تیم شایستگی برد را داشت اما بازی خوبی برای تیم ما نبود. او ادامه داد:‌ ما می‌خواستیم در نیمه دوم به خودمان بیایم و

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خوبی برای تیم ماشین‌سازی بود و این تیم شایستگی برد را داشت اما بازی خوبی برای تیم ما نبود.

او ادامه داد:‌ ما می‌خواستیم در نیمه دوم به خودمان بیایم و بتوانیم به بازی برگردیم اما بازیکنان ما متاسفانه حرف‌های ما گوش نکردند و واقعا نمی‌توان روی آن‌ها اسم فوتبالیست را گذاشت. من بازتر از این نمی‌توانم صحبت کنم اما مگر می‌شود این همه موقعیت از دست برود؟

سرمربی شاهین بوشهر افزود: من در طول این مدت شکست و سختی زیاد دیدیم اما باز بلند شدم و ادامه دادم ولی یک سری معلوم الحالی وجود دارند که کسی به آن‌ها کاری ندارند و دارند کار خودشان را انجام می‌دهند.

ویسی گفت:‌ در شورای شهر بوشهر کسانی هستند که معلوم الحال هستند و علیه تیم فعالیت می‌کنند. امیدوارم تغییراتی که در تیم انجام می‌شود به نفع تیم باشد حتی اگر قرار باشد من از تیم برکنار شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =