کد خبر : 184516
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

مصلح: سعی کردم هواداران پرسپولیس و سپاهان را راضی نگه دارم

مصلح: سعی کردم هواداران پرسپولیس و سپاهان را راضی نگه دارم

به گزارش قائم آنلاین، شایان مصلح درباره پیروزی سپاهان مقابل تیم سابقش گفت: من قبلا هم جلوی تیم سابقم بازی کرده بودم. اتفاق جدیدی نبود. همیشه سعی کردم احترام ها را حفظ کنم. خدا را شکر هواداران پرسپولیس من را تشویق کردند و من هم احترام آن‌ها را حفظ کردم. وی خاطرنشان کرد: یک فوتبالیست

به گزارش قائم آنلاین، شایان مصلح درباره پیروزی سپاهان مقابل تیم سابقش گفت: من قبلا هم جلوی تیم سابقم بازی کرده بودم. اتفاق جدیدی نبود. همیشه سعی کردم احترام ها را حفظ کنم. خدا را شکر هواداران پرسپولیس من را تشویق کردند و من هم احترام آن‌ها را حفظ کردم.

وی خاطرنشان کرد: یک فوتبالیست در هر تیمی که بازی می‌کند باید با قدرت عمل کند. نباید حاشیه ایجاد کنید که تیم سابق ناراحت شود و باید با تمام وجود بازی کنید که تیم فعلی راضی باشد.

مدافع سپاهان درباره درگیری بازیکنان دو تیم گفت: درگیری یک چیزی عادی است اما من تلاش کردم فضا را آرام کنم.

وی درباره اینکه در صحنه مصدومیتش، پرسپولیسی‌ها توپ را به بیرون از زمین نزدند، گفت: این اتفاق عمدی نبود. آرنج وحید امیری به صورت من خورد ولی عمدی نبود و او عذرخواهی کرد. این مسائل طبیعی است.

مصلح در واکنش به اینکه برای بازی در این دیدار خوش شانس بود که سعید آقای محروم شده است، گفت: خوش شانس که نه اما من و سعید آقایی رفیق هستیم. خدا را شکر که من امروز بازی کردم و عملکرد بدی هم نداشتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هشت =