کد خبر : 184377
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۴۰
-

ثبت بیش از ۲ میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد

ثبت بیش از ۲ میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش رضوانی در گفت و گویی با اشاره به اینکه میزان تخلیه و بارگیری کالا در ۶ ماهه اول سال جاری در بندرامیرآباد ۲ میلیون و ۲۵ هزار تن بوده است اظهار کرد: برای نخستین بار است که این بندر در این بازه زمانی ، این میزان حجم از تخلیه و

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش رضوانی در گفت و گویی با اشاره به اینکه میزان تخلیه و بارگیری کالا در ۶ ماهه اول سال جاری در بندرامیرآباد ۲ میلیون و ۲۵ هزار تن بوده است اظهار کرد: برای نخستین بار است که این بندر در این بازه زمانی ، این میزان حجم از تخلیه و بارگیری کالا را با رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه می کند.

وی ۲۵ کیلومتر شبکه ریلی داخلی بندرامیرآباد و اتصال آن به شبکه سراسری راه آهن را از مزایای ویژه این بندر توصیف کرد و ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال حمل ریلی نیز با ورود ۳۸۸ واگن ، از رشد ۶ برابری نسبت به همین مدت در سال گذشته برخوردار بوده است.

مدیر بندرامیرآباد افزود: حجم تخلیه غلات و روغن خوراکی به عنوان بخش عمده ای از کالاهای اساسی را یک میلیون و ۴۷۰ هزار تن برشمرد که در مقایسه با  یک میلیون و ۲۳۴ هزار تن پارسال ۱۹ درصد رشد داشته است.

رضوانی با بیان اینکه در ماههای اخیر با برنامه ریزی صورت گرفته رشد رویه گمرکی صادرات از واردات پیشی گرفته است بیان کرد: رشد صادرات در ۶ ماه گذشته ۷۹ درصد و رشد واردات ۱۷ درصد بوده است.

وی کشتی های ورودی به بندرامیرآباد را نیز ۴۹۰ فروند عنوان کرد که در مقایسه با ۳۷۷ فروند سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =