کد خبر : 184488
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

تشک و طناب در هنگام سقوط سنگ‌نورد ۸ ساله استاندارد بوده است!

تشک و طناب در هنگام سقوط سنگ‌نورد ۸ ساله استاندارد بوده است!

به گزارش قائم آنلاین، فرزام دیانی، مسئول داوری فدراسیون کوهنوردی درباره سقوط کودک هشت ساله سنگ‌نورد در اصفهان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تشک و طناب همگی استاندارد بوده و مشکلی نداشته است. او در برنامه زنده کوه‌گشت شبکه ورزش سیما با بیان اینکه “طناب به درستی به کودک متصل نشده است،” گفت: متاسفانه حمایتچی به

به گزارش قائم آنلاین، فرزام دیانی، مسئول داوری فدراسیون کوهنوردی درباره سقوط کودک هشت ساله سنگ‌نورد در اصفهان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته تشک و طناب همگی استاندارد بوده و مشکلی نداشته است.

او در برنامه زنده کوه‌گشت شبکه ورزش سیما با بیان اینکه “طناب به درستی به کودک متصل نشده است،” گفت: متاسفانه حمایتچی به احتمال زیاد طناب را به درستی به کودک اتصال نداده و همین باعث سقوط و به کما رفتن این کودک شده است. ما در بازدیدی که دوباره از سالن داشتیم متوجه شدیم دیوار از استانداردهای لازم برخوردار بوده و مشکلی از نظر استاندارد وسایل نداشتیم.

همچنین مهدی نصراصفهانی، رئیس هیات کوهنوردی استان اصفهان در همین برنامه تلویزیونی گفت: ما خودمان از طریق فضای مجازی متوجه این اتفاق شدیم.

به گزارش ایسنا، هیات کوهنوردی استان اصفهان طی تحقیقات اولیه یکی از عوامل مهم را استاندارد نبودن تشک و دیوار سنگ‌نوردی دانسته و طی اطلاعیه‌ای آنان را غیر استاندار شمرده بود. همچنین سالن اصلی سنگ‌نوردی استان اصفهان مدتی است که پلمپ شده و این مسابقه در سالن دیگری برگزار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =