کد خبر : 184448
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

امنیت امروز ایران در دنیا مثال‌زدنی است

امنیت امروز ایران در دنیا مثال‌زدنی است

به گزارش قائم آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در نخستین یادواره شهدای رسانه کشور که با محوریت شهید مدافع حرم مستندساز شهید هادی باغبانی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مدیران رسانه‌های کشور و استان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اصحاب رسانه و مردم در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران

به گزارش قائم آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در نخستین یادواره شهدای رسانه کشور که با محوریت شهید مدافع حرم مستندساز شهید هادی باغبانی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مدیران رسانه‌های کشور و استان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اصحاب رسانه و مردم در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حادثه بزرگ بود در دوران معاصر که پیامدها و دستاوردهای بزرگ و راهبردی را نیز به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری داشت، افزود: یکی از این دستاورد‌ها سقوط رژیم پهلوی بود و در آن زمان دستاورد‌های راهبردی زیادی داشتیم که به آن توجه لازم نشد و باید تبیین شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم پهلوی از لحاظ امنیتی، انتظامی و اقتصادی در آمادگی کامل بود، افزود: امام خمینی (ره) با دست خالی و با استفاده از ظرفیت مردمی توانستند رژیم پهلوی را شکست دهند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امروز در یک طرف آمریکا، اروپا، صهیونیست‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه با توانایی‌های مادی و فناوری قرار دارند و در طرف دیگر، ایران و کشور‌های جبهه مقاومت هستند. این‌ها در محاسبه قابل مقایسه نیست، اما می‌بینیم که هرگاه جبهه مقاومت به حرکت درآمده، به پیروزی رسیده است؛ این یعنی تغییر مفهوم قدرت.

وی با اشاره به اینکه تغییر هندسه قدرت یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکا در پی جنگ جهانی دوم و بمباران برخی کشور‌ها، گروهی را تشکیل داد که حق وتو داشتند و هندسه قدرت را تشکیل دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ساختار این هندسه قدرت متزلل شد و امروز شاهد موفقیت‌های جبهه مقاومت در مقابل این هندسه قدرت هستیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه با استقرار مردم‌سالاری دینی و ایجاد راهبرد دینی در منطقه، آمریکا تمام توانایی خود را برای شکست جبهه مقاومت به میدان آورد و راهی که مردم در ۴۰ سال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیمودند، باعث شد که دشمنی آمریکا بیش از گذشته شود.

وی تصریح کرد: از جمله دستاوردهای بزرگ که انقلاب اسلامی باعث آن شد تغییر مفهوم قدرت در دنیا بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه باید بیش از پیش قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که این انقلاب مردمی به همین سادگی میسر نشده است، افزود: رمز پیروزی ما در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، یک رمز الهی است که باعث پیروزی ما در مقابل رژیم هایی گردید که قدرت زیادی داشتند اما نتوانستند در مقابل همت و اراده محکم مردم کشورمان ایستادگی کنند و در نهایت شکست خوردند و این در حالی است که در اوج قدرت بودند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز در دنیا مفهوم قدرت تغییر کرده است، تصریح کرد: یک مکتب دفاعی در کشورمان داریم که برگرفته از سبک انقلاب اسلامی است که موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین سبک، باعث پیروزی جبهه مقاومت در منطقه و جهان داعش شد.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی پایان هندسه قدرت بود، گفت: قدرت امریکایی‌ها دیگر قابل بکارگیری نیست آنها قدرت را به میدان می‌آوردند اما به میدان آوردن یک قدرت وسیع و بزرگ در یک پهنه گسترده به گستردگی منطقه غرب آسیا هیچ دستاوردی برای آنها به دنبال ندارد  بلکه در هر صحنه‌ای که نیرو گسترش می‌دهند دچار عدم موفقیت و با شکست مواجه می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با اعلام اینکه این شکست، خفت و خواری محصول انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدای عزیز است، ادامه داد: شهدای رسانه در این میان نقش موثر، اساسی و راهبردی دارند و این عظمت را باید برای نسل جوان تبییین کنیم.

سردار سلیمانی افزود: رسانه های انقلابی در مقابل هجمه رسانه ای ایستادند و به برکت خون شهدا حقایق انقلاب اسلامی را در جهان منتشر کنند.

وی با اعلام اینکه امروز انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در جهان شناخته شده است، خاطرنشان کرد: امروز تدابیر مقام معظم رهبری به واسطه رسانه‌های انقلابی مورد توجه همه ملت‌های جهان قرار دارد که این یک دستاورد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  اظهار کرد: اگر امروز با عملیات پیچیده رسانه‌ای دشمن رو به رو هستیم رسانه‌های کشور این خیانت‌ها و خباثت‌های امریکا و کشورهای اروپایی را برای مردم و نسل جوان بیان کنند.

وی تصریح کرد: همه رسانه‌ها وظیفه دارند در کنار رسانه‌های انقلابی ذات پلید کشورهای استعمارگر را برای مردم روشن کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند، در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی، جهان اسلام شاهد دستاور‌های بزرگی خواهد بود که بزرگتر و با عظمت‌تر از دستاورد‌های ۴۰ سال اول خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران دنبال جنگ نبود، ادامه داد: امروز ملت ایران در جهان ملتی توانمند، پیروز و سربلند است، امروز ایران در مؤلفه قدرت سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری و مؤلفه اقتصادی و دفاعی دارای توانایی‌های راهبردی زیادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام راحل با مدیریتی که داشتند، توانستند چالش بزرگ جنگ را مدیریت و آن را به یک فرصت تبدیل کنند، گفت: جنگ تحمیلی برای ما به دفاع مقدس تبدیل شد.
وی گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بیینم که این حیله‌ها و مکر‌ها همیشه جزء برنامه‌های کشور‌های اروپایی بوده است؛ در جنگ ایران و روسیه، انعقاد قرارداد‌های گلستان و ترکمنچای که موجب جدایی بخش‌های زیادی از ایران شد با حیله و مکر کشور انگلستان صورت گرفت.

سردار سلیمانی با اعلام اینکه در طول ۴۰ سال گذشته تقابل با ایران، چیزی جز شکست برای آمریکا نداشته است، اظهار کرد: امنیت ایران با دلار به دست نیامد.

وی ادامه داد: امنیت امروز ایران در دنیا مثال زدنی است و این امنیت در بستر خون شهدا و رهبری های امام و رهبری به دست آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کلام معروف امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، خاطرنشان کرد: این یک شعار نبوده، بلکه یک راه برای ملت ایران و کشور‌های منطقه برای خارج شدن از سلطه آمریکا بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 19 =