کد خبر : 184207
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

فدراسیون تنیس برای شرکت در مسابقات«دیویس کاپ»برنامه‌ریزی می‌کند

فدراسیون تنیس برای شرکت در مسابقات«دیویس کاپ»برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، کامیار کیمیایی امروز در گفت‌وگو ، در ارومیه، با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال، فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران برای مسابقات«دیویس‌کاپ» برنامه‌ریزی می‌کند اظهار کرد: در این راستا اعضای تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات انتخاب می‌کند. وی در ادامه تصریح کرد: آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه

به گزارش قائم آنلاین، کامیار کیمیایی امروز در گفت‌وگو ، در ارومیه، با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال، فدراسیون تنیس خاکی جمهوری اسلامی ایران برای مسابقات«دیویس‌کاپ» برنامه‌ریزی می‌کند اظهار کرد: در این راستا اعضای تیم ملی را برای شرکت در این مسابقات انتخاب می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه ظرفیت‌های بالایی در ورزش تنیس خاکی داشته و حتی استان‌های همجوار آن، نیز از ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی در این رشته ورزشی برخوردار هستند.

دبیر فدراسیون تنیس ایران گفت: آذربایجان‌غربی نیز از بازیکنان بسیار قدرتمند و بااستعداد، زمین بازی خصوصی و مربیان خوبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: بی‌شک در آذربایجان‌غربی می‌توان از ظرفیت آموزش و پرورش برای راه‌اندازی مینی‌تنیس استفاده کرده و به موفقیت رسید.

کیمیایی با اشاره به اینکه در سطح کشور بین ۱۱ تا ۱۲ هزار تنیس‌باز دارای بیمه ورزشی فعال هستند افزود: اما برآورد فدراسیون این است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر حتی در مناطق محروم سطح کشور نیز این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =