کد خبر : 184192
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
-

سهراب‌نژاد: خوشحالم به مهرام بازگشتم

سهراب‌نژاد: خوشحالم به مهرام بازگشتم

به گزارش قائم آنلاین، حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو ، در مورد پیوستنش به مهرام اظهار داشت: طی مذاکراتی که با مسئولان مهرام داشتم تقریباً همه چیز قطعی شد و روز گذشته هم اولین جلسه تمرینی‌ام را با این تیم برگزار کردم. وی افزود: حدود چهار سال در مهرام حضور داشتم و از تیم‌های خوب، معتبر

به گزارش قائم آنلاین، حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو ، در مورد پیوستنش به مهرام اظهار داشت: طی مذاکراتی که با مسئولان مهرام داشتم تقریباً همه چیز قطعی شد و روز گذشته هم اولین جلسه تمرینی‌ام را با این تیم برگزار کردم.

وی افزود: حدود چهار سال در مهرام حضور داشتم و از تیم‌های خوب، معتبر و اسم و رسم‌دار بسکتبال کشور و آسیا است. خوشحالم که دوباره بازگشتم و امیدوارم امسال بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و در نهایت قهرمان شویم.

ملی‌پوش سابق بسکتبال در مورد اینکه شاهین طبع‌ سرمربی شهرداری گرگان هم گفته بود به دنبال سهراب‌نژاد است، عنوان کرد:‌ شاهین طبع با من صحبت‌هایی داشت اما به دلیل مشکلاتی که داشتم نمی‌توانستم در خارج از تهران بازی کنم به همین دلیل مهرام را انتخاب کردم.

سهراب‌نژاد در مورد اینکه گفته می‌شود لیگ امسال جذاب‌تر خواهد شد، گفت: بله، چند تیم خوب بسته شده‌اند و انتظار می‌رود که لیگ خوبی را شاهد باشیم. از سوی دیگر ملی‌پوشان و بازیکنان با تجربه در تیم‌ها پخش شده‌اند و همین موضوع تعادلی را در لیگ ایجاد می‌کند.

وی که در دوره قبل به همراه تیم ملی در المپیک حضور داشت در مورد دومین صعود بسکتبال ایران به المپیک گفت: در دوره قبلی که صعود کردیم جو جدیدی وارد بسکتبال ایران شد و نگاه‌ها به این رشته تغییر کرد قطعاً برای این دوره با صعود به المپیک اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد. امیدوارم بتوانیم با قدرت برویم و نتایج خوبی بگیریم.

ملی‌پوش سابق بسکتبال تأکید کرد: دیگر صعود به جام جهانی المپیک نباید دغدغه ما باشد و باید به دنبال این باشیم که بتوانیم در این رقابت‌ها به مرحله‌ بعدی صعود کنیم.  عملکرد خوب تیم ملی مطمئناً روی بسکتبال کشور تأثیر می‌‌گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 17 =