کد خبر : 184312
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

سازمان ملل از کشته شدن ۲۲ غیرنظامی در حملات هوایی به یمن خبر داد

سازمان ملل از کشته شدن ۲۲ غیرنظامی در حملات هوایی به یمن خبر داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روزنامه القدس العربی، لیز گراندی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز دوشنبه در حمله به مساجد منطقه السواد در استان عمران هفت غیرنظامی از یک خانواده کشته شدند. سه‌شنبه نیز در حملات هوایی به منزلی در منطقه الفاخر استان الضالع ۱۵ غیرنظامی کشته

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روزنامه القدس العربی، لیز گراندی، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز دوشنبه در حمله به مساجد منطقه السواد در استان عمران هفت غیرنظامی از یک خانواده کشته شدند. سه‌شنبه نیز در حملات هوایی به منزلی در منطقه الفاخر استان الضالع ۱۵ غیرنظامی کشته و ۱۵ تن نیز زخمی شدند.

گراندی گفت: ما به خانواده‌های کشته‌شدگان تسلیت می‌گوییم. زمانی که این فجایع در اثنای برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل یعنی زمانی که رهبران جهان برای تقویت صلح و امنیت گردهم می‌آیند رخ می‌دهد این بسیار نگران کننده است.

وی گفت: براساس آمار طی سال ۲۰۱۹ بیش از ۷۰۰ غیرنظامی کشته و حدود ۱۶۰۰ تن زخمی شدند. این همان زمانی است که باید همگان برای پایان این جنگ هولناک دنبال راه‌حل باشند.

در بیانیه سازمان ملل مستقیما به نقش ائتلاف عربی در این حملات اشاره نشده است. سه‌شنبه انصارالله یمن اعلام کرد که در حمله ائتلاف عربی به استان الضالع ۱۶ غیرنظامی کشته شدند.

ائتلاف متجاوز سعودی هنوز واکنشی به این اخبار نداشته است و همواره مدعی است که غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =