کد خبر : 184181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

دعوت از رقیه شجاعی به اردوی تیم پاراتیراندازی

دعوت از رقیه شجاعی به اردوی تیم پاراتیراندازی

به گزارش قائم آنلاین، مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو ، در زنجان اظهار کرد: ورزش یکی از زمینه‌های رشد و تعالی معلولان در جامعه است. رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه معلولان در رشته‌های ورزشی همیشه درخشیده‌اند، اضافه کرد: حضور ورزشکاران معلول و جانباز همواره با خود مدال‌های رنگارنگی به

به گزارش قائم آنلاین، مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو ، در زنجان اظهار کرد: ورزش یکی از زمینه‌های رشد و تعالی معلولان در جامعه است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه معلولان در رشته‌های ورزشی همیشه درخشیده‌اند، اضافه کرد: حضور ورزشکاران معلول و جانباز همواره با خود مدال‌های رنگارنگی به دنبال داشته است.

وی در ادامه از دعوت رقیه شجاعی برای حضور در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی برای اعزام به مسابقات جهانی جانبازان و معلولان استرالیا خبر داد.

مرادی با بیان اینکه این اردو از هفتم تا پانزدهم مهر‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، افزود: محل این اردوها در تهران خواهد بود.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان ادامه داد: مسابقات جهانی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان از تاریخ ۱۶ تا ۲۸ مهر‌ماه سال‌جاری در استرالیا برگزار خواهد شد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیرانداز زنجانی عنوان کرد: رقیه شجاعی همواره با دست پر از مسابقات بازمی‌گردد و مایه افتخار کشور و استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =