کد خبر : 184251
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
-

ثبت‌نام ۴۵ هزار زائر مازندرانی برای اربعین

ثبت‌نام ۴۵ هزار زائر مازندرانی برای اربعین

به گزارش قائم آنلاین، سیدحبیب‌الله ساداتی امروز درباره آخرین وضعیت زائران اربعین در مازندران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: از یکم شهریور ماه امسال ثبت‌نام اربعین در مازندران آغاز شده که تا به امروز به بیش از ۴۵هزار نفر رسیده است. وی افزود: سال گذشته ۵۱ هزار زائر مازندران به  اربعین اعزام شدند

به گزارش قائم آنلاین، سیدحبیب‌الله ساداتی امروز درباره آخرین وضعیت زائران اربعین در مازندران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: از یکم شهریور ماه امسال ثبت‌نام اربعین در مازندران آغاز شده که تا به امروز به بیش از ۴۵هزار نفر رسیده است.

وی افزود: سال گذشته ۵۱ هزار زائر مازندران به  اربعین اعزام شدند که امسال باتوجه به استقبال زائران پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰ هزار زائر به این سفر معنوی اعزام شوند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران بیان کرد: همچنین اعزام زائران اربعین  نیز از ۱۹ شهریور ماه امسال مصادف عاشورا آغاز شده و تا هفتم آبان ماه امسال مصادف با ۳۰ صفر ۱۴۴۱ ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت هوشیاری زائران اربعین، خاطرنشان کرد: در این ایام باتوجه به حضور زیاد مسافران معمولا شاهد خواب‌آلودگی رانندگان هستیم که لازم است زائران به این مهم توجه کنند.

ساداتی یادآور شد: همچنین مدت حضور زائران در کشور عراق از ابتدای اعزام به مدت یک ماه است که با توجه به حضور زیاد زائران لازم است زودتر برگردند تا توفیق این سفر معنوی نصیب همه زائران شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه سنوات گذشته نشان داده است که زائرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام نکرده بودند متأسفانه در هنگام بروز حوادث دچار مشکلات و گرفتاری‌های بسیاری برای خود و بعضاً خانواده‌هایشان شدند که لازم است حتما ثبت‌نام ازطریق سامانه سماح انجام شود.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه ثبت‌نام برای زائران اربعین ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه در سال جاری نیازی به روادید نیست ضرورت دارد زائران به بحث بیمه توجه بیشتری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + هشت =