کد خبر : 184256
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

امشب؛ توضیحات حدادیان در ارتباط با خروج هواپیمایی وارش از مازندران

امشب؛ توضیحات حدادیان در ارتباط با خروج هواپیمایی وارش از مازندران

به گزارش قائم آنلاین، به‌دنبال عدم تجهیز و تکمیل فرودگاه دشت‌ناز و پس از مطرح شدن خروج هواپیمایی وارش از مازندران، رضا حدادیان مالک این ایرلاین امشب از ساعت ۲۱ مهمان برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه مازندران خواهد بود. ظاهراً بعد از حمایت‌های محمد اسلامی استاندار سابق مازندران مبنی بر راه‌اندازی ایرلاین بومی وارش، احمد حسین‌زادگان

به گزارش قائم آنلاین، به‌دنبال عدم تجهیز و تکمیل فرودگاه دشت‌ناز و پس از مطرح شدن خروج هواپیمایی وارش از مازندران، رضا حدادیان مالک این ایرلاین امشب از ساعت ۲۱ مهمان برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه مازندران خواهد بود.

ظاهراً بعد از حمایت‌های محمد اسلامی استاندار سابق مازندران مبنی بر راه‌اندازی ایرلاین بومی وارش، احمد حسین‌زادگان استاندار کنونی نتواسته این روند حمایتی را ادامه داده و انتظارات را برآورده سازد و دشت‌ناز سال‌ها با مشکلات کهنه‌  نصب سامانه کمک‌ناوبری آی‌ال‌اس و تکمیل جاده دسترسی فرودگاه دست و پنجه نرم می‌کند و همین مشکل بزرگ سبب می‌شود که با اندکی تغییرات جوی، به‌ویژه در فصل پاییز و زمستان، پروازها دچار اختلال، تأخیر و لغو شود.

در این میان نباید نقش سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران را نادیده بگیریم، این مدیر غیربومی هر گاه نقدی بر فرودگاه وارد می‌شود، بلافاصله وعده جدیدی داده اما عملاً خروجی مثبتی را از مجموعه‌اش شاهد نیستیم.

وطن‌خواه فارغ از موضوع تجهیز و تکمیل فرودگاه، به‌عنوان متولی فرودگاه‌ها باید پاسخگو باشد چه اقدامات و تمهیداتی برای پیشرفت و توسعه هواپیمایی بومی وارش انجام داده است؟ مدیرکل فرودگاه‌های مازندران باید اعلام کند آیا کمکی به فضای رقابتی وارش با شرکت‌های دیگر انجام داده یا اینکه شرکت‌های دیگر همچنان در خانه وارش در حال جولان دادن هستند؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − پانزده =