کد خبر : 184249
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو  با خبرنگار ما اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۳ مهرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه ادامه دارد. وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۵ مهرماه تا

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی در گفت و گو  با خبرنگار ما اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۳ مهرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۵ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۶ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ روز جمعه ۵ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۶ مهرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

این مسئول افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۳ مهرماه و ازساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ مهرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

قدمی گفت: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۳ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه از جاده‌های  چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 7 =