کد خبر : 184127
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

هندرسون: ۸ گل منچسترسیتی ما را نگران نمی‌کند

هندرسون: ۸ گل منچسترسیتی ما را نگران نمی‌کند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از گاردین، منچسترسیتی توانست با برتری پرگل ۸ بر صفر برابر واتفورد، شکست هفته قبل برابر نوریچ را به دست فراموشی بسپارد. داوید سیلوا، سرخیو آگوئرو، برناردو سیلوا سه بار، نیکولاس اوتامندی، کوین دی‌بروین و ریاض محرز برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. البته لیورپول در این هفته توانست با برتری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از گاردین، منچسترسیتی توانست با برتری پرگل ۸ بر صفر برابر واتفورد، شکست هفته قبل برابر نوریچ را به دست فراموشی بسپارد. داوید سیلوا، سرخیو آگوئرو، برناردو سیلوا سه بار، نیکولاس اوتامندی، کوین دی‌بروین و ریاض محرز برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند.

البته لیورپول در این هفته توانست با برتری ۲ بر یک برابر چلسی همچنان با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشته باشد.

جوردن هندرسون درباره رقابت با منچسترسیتی در راه قهرمانی در لیگ برتر گفت: مهمترین مساله این است که بتوانیم سه امتیاز دیدارهای خودمان را به دست بیاوریم. رکوردها خودش ایجاد می‌شوند. نباید به رکوردزنی فکر کنیم و تمام تمرکز ما روی برتری در دیدارهای پیش رو است. ما نتایج سیتی را دنبال نمی‌کنیم و مهم نیست که آنها توانستند هشت گل به ثمر برسانند. این دیدارها طبیعی است و هر تیمی راه خودش را می‌رود. ما تمام تمرکزمان بازی‌هایی است که در پیش داریم و نتایج سیتی ما را نگران نمی‌کند.

لیورپول از سال ۱۹۹۰ نتوانسته است قهرمانی در لیگ را به دست بیاورد. امسال شاگردان کلوپ بهترین شروع خود را در لیگ برتر داشتند و توانستند هر شش دیدار خود را در شروع لیگ برتر با برد به پایان برسانند و در هفته هفتم این رقابت‌ها نیز باید برابر شفیلدیونایتد قرار گیرد البته قبل از این دیدار قرمزها فردا شب در جام اتحادیه با مک دانس بازی خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + شانزده =