کد خبر : 184008
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

دستور بررسی علت سقوط کودک ۸ ساله سنگنورد در اصفهان

دستور بررسی علت سقوط کودک ۸ ساله سنگنورد در اصفهان

به گزارش قائم آنلاین، در پی بروز حادثه تاسف بار سقوط کودک سنگنوردی اصفهانی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با پدر “آرمان غیاثی” از او و خانواده‌اش دلجویی کرد. وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این کودک ورزشکار، دستور پیگیری علت حادثه را صادر کرد. این کودک هشت ساله در

به گزارش قائم آنلاین، در پی بروز حادثه تاسف بار سقوط کودک سنگنوردی اصفهانی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با پدر “آرمان غیاثی” از او و خانواده‌اش دلجویی کرد. وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای این کودک ورزشکار، دستور پیگیری علت حادثه را صادر کرد.

این کودک هشت ساله در پی سقوط هنگام مسابقات سنگنوردی در اصفهان دچار صدمه شدید شده و اکنون در کماست.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و اظهار همدردی با خانواده این کودک، از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواست تا در اسرع وقت ضمن بررسی علت حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهد.

هم‌چنین این فدراسیون از کلیه متقاضیان برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های کوه‌نوردی، سنگ‌نوردی و طبیعت‌گردی درخواست کرد تنها ضمن هماهنگی با باشگاه‌های دارای مجوز، هیات‌های استان و شهرستان و پس از اخذ مجوزهای لازم با بهره‌گیری از مربیان بازآموزی دیده و با رعایت کلیه مفاد آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام به اجرای برنامه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 18 =