کد خبر : 183673
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیام نور اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیام نور اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی آزمون سراسری ۹۸ از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۱ شهریور از طریق سامانه آموزشی ( گلستان ) به آدرس اینترنتیhttp://reg.pnu.ac.ir انجام می شود. همچنین زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده از تاریخ ۳۰ شهریور لغایت ۶ مهر ماه است و برای تسریع در ثبت نام توصیه می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی آزمون سراسری ۹۸ از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۱ شهریور از طریق سامانه آموزشی ( گلستان ) به آدرس اینترنتیhttp://reg.pnu.ac.ir انجام می شود.

همچنین زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده از تاریخ ۳۰ شهریور لغایت ۶ مهر ماه است و برای تسریع در ثبت نام توصیه می‌شود تصویر مدارک ذیل با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی (گلستان) به آدرس اینترنتی (www.reg.pnu.ac.ir) بارگذاری شود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید ۶-۳-۳ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند.) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 5 =