کد خبر : 183768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

ثبت بیشترین بارندگی‌ طی شب گذشته در ۳ شهر مازندران

ثبت بیشترین بارندگی‌ طی شب گذشته در ۳ شهر مازندران

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی روز گذشته یک افزایش دمایی را در سطح استان به ویژه در ارتفاعات شاهد بودیم. وی افزود: با توجه به افزایش دمای روز گذشته، طی روز جاری در برخی مناطق تا حداکثر ۲۰ درجه و در مناطق

به گزارش قائم آنلاین، احمد اسدی در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی روز گذشته یک افزایش دمایی را در سطح استان به ویژه در ارتفاعات شاهد بودیم.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای روز گذشته، طی روز جاری در برخی مناطق تا حداکثر ۲۰ درجه و در مناطق جلگه‌ای و ساحلی تا ۱۲ درجه کاهش دما داشتیم.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به بارش بارندگی‌ها از شب گذشته در جای جای استان، بیشترین بارندگی‌ها در شهرهای رامسر با ۷۱ میلی‌متر، نوشهر ۴۱ میلی‌متر و گلوگاه ۱۹ میلی‌متر صورت گرفت.

اسدی بیان کرد: امروز که بارندگی‌ها ادامه دارد و از امشب کاهش ناپایداری‌ها را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه طی روز آینده بیشتر آسمان استان نیمه ابری خواهد بود؛ گفت: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمانی نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر را پیش‌بینی می‌کنیم که در غرب استان همراه با بارندگی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 9 =