کد خبر : 183653
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
-

تداوم آرامش به سازندگان برج‌های لوکس چه خدماتی می‌دهد؟

تداوم آرامش به سازندگان برج‌های لوکس چه خدماتی می‌دهد؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام تداوم آرامش، برج‌های لوکس در مناطق خاص شهر، با مصالح و کیفیت متفاوت احداث می‌شوند و این تفاوت‌ها که در بافت اجتماعی ساکنان نیز محسوس است، باید در نگهداری از برج‌ های لوکس لحاظ شود. نگهداری از برج‌های لوکس شامل خدمات متنوع در شاخه‌های مختلف است که ارائه هر گروه

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام تداوم آرامش، برج‌های لوکس در مناطق خاص شهر، با مصالح و کیفیت متفاوت احداث می‌شوند و این تفاوت‌ها که در بافت اجتماعی ساکنان نیز محسوس است، باید در نگهداری از برج‌ های لوکس لحاظ شود.

نگهداری از برج‌های لوکس شامل خدمات متنوع در شاخه‌های مختلف است که ارائه هر گروه از این خدمات، تجربه و تخصص خاص خود را می‌طلبد اما برای اولین بار در ایران شرکت «تداوم آرامش» مجموعه خدمات یکپارچه نگهداری از برج‌های لوکس را به‌صورت خلاقانه و متمرکز و به شیوه‌ای نوین به مرحله اجرا درآورده است.

برای آگاهی از خدمات شرکت تداوم آرامش امیر شکیبایی، عضو و سخنگوی هیات مدیره این شرکت در مصاحبه‌ای خدمات تداوم آرامش را تشریح کرده است. در ادامه بخش ابتدایی  این مصاحبه را – درباره خدمات تداوم آرامش به سازندگان برج‌های لوکس – می‌خوانید.

– نگهداری یکپارچه از برج‌های لوکس به چه معنایی است؟

برج‌های لوکس به مجموعه‌ای از خدمات نیاز دارند که سه طیف از مخاطبان و ذی‌نفعان را در برمی‌گیرد. این سه طیف عبارت‌اند از سازندگان، هیات مدیره برج‌ها و ساکنان آن‌ها. هر یک از این سه طیف، نیازها و دغدغه‌های خاص خود را درباره یک برج لوکس دارد و نگهداری یکپارچه از برج‌های لوکس به معنی ارائه بسته جامعی از خدمات است که نیازها و دغدغه‌های هر سه طیف را برطرف کند.

– اولین دغدغه سازندگان یک برج لوکس چیست و تداوم آرامش برای رفع آن‌ها چه‌کاری انجام می‌دهد؟

اولین دغدغه سازندگان برج‌های لوکس انجام عملیات تکمیلی باقیمانده در برج‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار دارند. سازندگان حرفه‌ای برج‌های لوکس بنا به تجربه به این امر واقف‌اند که روزهای پایانی عملیات این پروژه‌ها گاهی اوقات از زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده فاصله گرفته و بسیار طولانی می‌شود. در این شرایط انجام برخی از کارها و فعالیت‌های باقیمانده از سوی پیمانکاران و تیم پروژه، قابل انجام نیست و وجود بازوی اجرایی مجرب که در امور مختلف پروژه‌های ساختمانی صاحب تخصص باشد، ضرورت می‌یابد. تداوم آرامش همان بازوی اجرایی است که به‌منظور تکمیل کارهای باقیمانده و نهایتا، ایجاد امکان تحویل واحد به مالکان آن‌ها، در خدمت سازندگان قرار می‌گیرد.

خدمت بعدی که «تداوم آرامش» به سازندگان برج‌های لوکس ارائه می‌دهد، انجام بازرسی قبل از تحویل موسوم به[۱] (PDI) است. بازرسی قبل از تحویل یا (PDI) برای سازندگان برج‌های لوکس مفهومی آشنا به شمار می‌رود که شامل انجام تست‌های عملکردی در تمامی واحدها و سیستم‌های تاسیساتی برج به‌منظور حصول صحت عملکرد آن‌ها است و تحویل واحد را به مشتری امکان‌پذیر می‌کند.

– تداوم آرامش چه خدمت مهم دیگری به سازندگان برج‌های لوکس می‌دهد؟

خدمت دیگری که تداوم آرامش به سازندگان برج‌های لوکس ارائه می‌دهد، خدمات گارانتی است. فعالان حرفه‌ای صنعت ساختمان به این نکته آگاهی دارند که سازندگان صاحب‌نام به‌صورت ویژه به برندسازی اهمیت می‌دهند. در نظر این سازندگان، یکی از ارکان برندسازی، ارائه خدمات گارانتی پس از تحویل واحد به مشـــتریان است. اهمیت گارانتی تا حدی است که طی سال‌های اخیر به‌شدت در فروش واحدهای برج‌های لوکس تاثیرگذار بوده است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که استفاده به‌جا و به‌موقع از خدمات گارانتی هزینه سازندگان برج را کاهش می‌دهد. به این معنی که با استفاده از خدمات گارانتی تامین‌کنندگان سیسـتم‌ها و تجهیزات نصب‌شده در ساختمان و نیز اجرای تضامین پیمانکاران پس ازاتمام فعالیتشان در برج، هزینه‌های احتمالی سازندگان برج‌ها در صورت بروز هرگونه خرابی و شکست در ساختمان، به حداقل می‌رسد.

– به‌جز دو خدمت مذکور، خدمت دیگری نیز برای سازندگان برج‌های لوکس دارید؟

بله یک خدمت کاربردی و مهم دیگر نیز برای در نظر گرفته‌ایم که کمک به مستندسازی و برندسازی برج‌سازان با استفاده از واقعیت مجازی یا همان VR است. آن دسته از سازندگانی که با آینده‌نگری، برندسازی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند، می‌دانند مستندات فنی و مهندسی هر سـاختمان تا چه اندازه برای ساکنان بعدی آن اهمیت دارند.

تداوم آرامش با درک اهمیت این مهم و ارزش آن در درجه لوکس انگاری یک برج، دریک اقدام نوآورانه و با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، ایده فوق را اجرایی کرده است. در این فرایند، پس از تصویربرداری مخصوص از تمامی مکان‌های یک برج لوکس و تبدیل آن‌ها به تصاویر قابل‌استفاده در VR، کلیه مستندات موجود، اعم از: نقشه‌های فنی و تاسیساتی، گارانتی تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات نصب‌شده دربخش‌های مشاعی ساختمان (موتورخانه، تصــفیه‌خانه، اتاق برق، دیزل‌ژنراتور و …) و داخل واحدها (سیستم‌های برودتی، گاز، فر، یخچال، هود و …) را در محل خودشان به تصاویر الصاق می‌کند. به این ترتیب هرگاه که هر یک از ساکنان برج نیاز به هر بخش از این اطلاعات داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت تحت وب تداوم آرامش، از اطلاعات موردنظر خود بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =