کد خبر : 183186
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

روایت سیل ویرانگر و ملتی که با سر می‌دوند

روایت سیل ویرانگر و ملتی که با سر می‌دوند

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین حاجی‌میرزایی در گفت‌وگو ، استان سمنان اظهار کرد: طرح «جهاد همبستگی ملی» در راستای کمک به سیل‌زدگان و کاهش مشکلات آنها بسیار مهم است و باید با قوت ادامه یابد. وی ادامه داد: پیرو فراخوان سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جهاد همبستگی ملی تلاش‌های خوبی در کشور صورت گرفت و

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین حاجی‌میرزایی در گفت‌وگو ، استان سمنان اظهار کرد: طرح «جهاد همبستگی ملی» در راستای کمک به سیل‌زدگان و کاهش مشکلات آنها بسیار مهم است و باید با قوت ادامه یابد.

وی ادامه داد: پیرو فراخوان سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جهاد همبستگی ملی تلاش‌های خوبی در کشور صورت گرفت و خدماتی که پاسداران در مناطق سیل‌زده انجام دادند، بی‌نظیر بود.

این نیروی جهادی افزود: سپاه از اوایل انقلاب تا الآن در صحنه‌های مختلف حضور داشته و نیروهای انقلابی، جرقه‌های انقلاب را به رهبری امام خمینی (ره) زدند و پیگیری کردند و به سرانجام رساندند و امروز هم در میدان حضور دارند.

حاجی‌میرزایی تأکید کرد: به دستور امام راحل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس شد و نیروهای بسیجی و انقلابیان قبل انقلاب این نیروی مخلص مردمی را تشکیل دادند و امروز می‌بینیم هر جای کشور دچار آسیب می‌شود و رهبر معظم انقلاب اعلام می‌فرمایند که باید کار جهادی و انقلابی انجام شود، پاسداران در صف اول و در میدان حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌ها و سیل‌هایی که در استان‌های مختلف ازجمله گلستان و لرستان رخ داد، همه دستگاه‌های اجرایی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و وارد صحنه شدند و با همبستگی ملی کار را به سرانجام رساندند.

این نیروی جهادی فعال در پل‌دختر ادامه داد: در رأس همه این‌ نهادها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارها را همچنان انجام می‌دهد و در بحث تجهیزات و نیروی انسانی فعال است.

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و ارتش جمهوری اسلامی و به‌خصوص نیروهای مردمی پای کار آمدند و به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور کمک کردند، اضافه کرد: هم به فرمان رهبری لبیک گفتند و به دستور معظم‌له جامه عمل پوشاندند و با اتحاد و همبستگی، خرابی‌های سیل ویرانگر را سروسامان دادند.

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هم جمع‌آوری شد و دستگاه‌های مسؤول، این کمک‌ها را به مناطق سیل‌زده گسیل داشتند.

این نیروی جوان مردمی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند «هر کس صدای مسلمانی را بشنود که درخواست کمک کرده و به کمک او پاسخ ندهد و لبیک نگوید مسلمان نیست»، افزود: در همین راستا، ما هم ورود پیدا کردیم و امیدواریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی که در حال جمع‌آوری مجدد است، به شهرهای سیل‌زده ارسال شود.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: ملت ما هر جا که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، با سر دویدند و وحدت و انسجام ملی خوبی را ایجاد کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 6 =