کد خبر : 183255
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

دانش‌آموزان متعهد و انقلابی در مدارس تربیت شوند

دانش‌آموزان متعهد و انقلابی در مدارس تربیت شوند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدقاسمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران اظهار کرد: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است. وی با بیان اینکه وسعت و ظرفیت کشتی حضرت نوح مشخص است و اگر بیشتر از ظرفیت سوار آن شود کشتی دچار مشکلات می‌شود، تصریح کرد: کشتی

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدقاسمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران اظهار کرد: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه وسعت و ظرفیت کشتی حضرت نوح مشخص است و اگر بیشتر از ظرفیت سوار آن شود کشتی دچار مشکلات می‌شود، تصریح کرد: کشتی نجات اهل بیت و امام حسین(ع) ظرفیت نامحدودی دارد و همه مسلمانان و غیرمسلمانان می‌توانند سوار آن شوند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه اگر امام حسین(ع) نبود دیگر از انسانیت و جهاد در راه خدا دیگر خبری نبود، افزود: کسی که در راه خداوند نیکی کند خداوند هم جواب آن را با نیکی می‌دهد و امام حسین(ع) در راه خداوند به شهادت رسید و خداوند هم نام ایشان را جاودانه کرده است.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید مراقب زبان خود باشیم و هر کلامی نباید بگوییم، عنوان کرد: در جامعه امروزی برخی افراد که ادعای شیعه بودن و ادعای حسینی بودن دارند زبان آنها هر کلمه‌ای را می‌گوید که این مسئله درست نیست.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که هم دنیا و آخرت ما را عاقبت‌بخیر کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسؤولان می‌گویند گریه کردن افسردگی می‌آورد اما در برابر خطاها و اشتباهات خود باید با خداوند راز و نیاز و اشک بریزیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: تربیت دانش‌آموزان بسیار مهم است و مدارس و دانشگاه ها باید دانش‌آموزان متعهد و انقلابی تربیت کنند.

قاسمی با بیان اینکه توصیه می‌کنم مطالب آموزنده و تربیتی در کتاب‌های درسی وجود داشته باشد، افزود: برخی دانش‌آموزان بخاطر مشکلات مالی از تحصیل باز می‌مانند و حتی لباس مناسبی برای آغاز سال تحصیلی ندارند که در این زمینه خیران می‌توانند به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کردند و موفق شدند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور خود را به بیگانگان ندادند، افزود: در دفاع مقدس سیم‌خاردار به ایران اسلامی نمی‌دادند اما امروز به جایی رسیدیم پهپاد رادار گریز آمریکا را با موشک ایرانی نابود می‌کنیم.

قاسمی با بیان اینکه با دفاع مقدس تمامی نقشه‌های دشمنان خنثی شد و آنها متوجه قدرت جمهوری اسلامی شدند، گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در کشورهای  هستیم.

وی با اشاره به انتخاب شهرداری ساری، بیان کرد: از شهردار ساری می‌خواهم به فکر مشکلات ساری باشد و برای مردم کار کند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اگر مسؤولی تخلف کند و دست به بیت‌المال ببرد مراجع قضائی باید با آنها با جدیت برخورد کند، گفت: مردم هم اگر مدیری را می‌بینند که دارد کار می‌کند از آن حمایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سه =