کد خبر : 183188
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۰
-

بی‌توجهی مسئؤولان به برترین کانون بسیج هنرمندان کشوری

بی‌توجهی مسئؤولان به برترین کانون بسیج هنرمندان کشوری

به گزارش قائم آنلاین، در پی کسب مقام برتر توسط کانون بسیج هنرمندان ابرکوه از میان ۴۰۰ کانون فعال کشوری در همایش مدیران و مسؤولان کانون‌های بسیج هنرمندان کشور، محسن جوادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور با برخی از اعضای این کانون دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ابتدا هر یک از

به گزارش قائم آنلاین، در پی کسب مقام برتر توسط کانون بسیج هنرمندان ابرکوه از میان ۴۰۰ کانون فعال کشوری در همایش مدیران و مسؤولان کانون‌های بسیج هنرمندان کشور، محسن جوادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور با برخی از اعضای این کانون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ابتدا هر یک از هنرمندان به بیان مشکلات و نیازهای گروه‌های خود پرداختند که مهم‌ترین آن وجود یک مکان ثابت تحت عنوان دفتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان و همچنین تزریق اعتبار برای توسعه فعالیت‌های هنری کانون بود.

در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان کشور، اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان، شبکه‌سازی برای برقراری ارتباط هر چه بیشتر هنرمندان با مسئولین مربوطه در استان و کشور به جهت بیان مطالبات و نیازهای خود، بوده است.

محسن جوادی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۰۰ کانون فعال در کشور تحت نظارت سازمان بسیج هنرمندان فعالیت دارند که باید تک‌تک اعضای آن مطالبه گری داشته، دغدغه و نیازهای خود را مطرح کنند تا بتوانیم با شناسایی نقاط ضعف، نواقص را برطرف و در جهت توسعه، پیشرفت و جذب حداکثری کانون‌ها، گام برداریم.

جوادی در خاتمه پیرامون بررسی وضعیت تخصیص اعتبارات کانون قول مساعد داده و از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خواستار شد تا با تعامل با مسؤولین شهرستان، مشکل مکان کانون را پیگیری و مرتفع کنند.

مهدی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز از درخشش کانون شهرستان طی سه سال گذشته در سطح استان به جهت برگزار برنامه‌های متعدد خبر داد و گفت: ابرکوه در عرصه هنر از پتانسیل‌های بسیاری برخوردار است که نیازمند توجه ویژه است.

گفتی است کانون بسیج هنرمندان شهرستان ابرکوه با مسؤولیت رضا عباسی مهرآبادی برای سومین سال متوالی موفق به کسب عنوان کانون برتر استان شد. ضمن اینکه کانون مذکور با ۲۵۰ عضو در قالب انجمن‌های عکس، شعر، خوشنویسی، صنایع‌دستی، گرافیک، ادبیات داستانی، فیلم، مجریان، موسیقی و نمایش، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + هشت =