کد خبر : 183257
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
-

ایران به توطئه‌های آمریکا در هر سطحی پاسخ قاطع می‌دهد

ایران به توطئه‌های آمریکا در هر سطحی پاسخ قاطع می‌دهد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: آمریکایی‌ها که ایران را مانع مقاصد پلیدشان در منطقه تشخیص داده و هرچه در چنته داشته بر علیه کشورمان رو کرده و انواع تحریم‌ها و فشارها را اعمال تا به خیال خودشان با فشار حداکثری ایران را به میز مذاکره

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: آمریکایی‌ها که ایران را مانع مقاصد پلیدشان در منطقه تشخیص داده و هرچه در چنته داشته بر علیه کشورمان رو کرده و انواع تحریم‌ها و فشارها را اعمال تا به خیال خودشان با فشار حداکثری ایران را به میز مذاکره بکشانند.

وی افزود: آمریکا با این کار برای اینکه مصرف داخلی خود را تامین کند و همه حامیان منطقه‌ای خود را امیدوار کند ولی آنها می‌دانند که اقدامات هیات حاکمه آمریکا فردی کور تشخیص داده شده و در آن سو صدای متحدی از ایران بلند است که آمریکا صلاحیت مذاکره با ایران را از دست داده است.

موسوی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری اخیرا در جمع علما شرکت کننده در درس خارج فقه ایشان فرمودند که این کشور جمهوری مومنین،جمهوری مسلمین و جمهوری عزت است و آنها به این رسیده‌اند که با تعارف نمی‌شود ایران را به زانو درآورد و باید فشار حداکثری و انواع تحریم اعمال شود.

وی در ادامه بیان کرد: با یاوه‌گویی امید تاثیر فشار حداکثری را دارند، آنها باید بدانند سیاسیت فشار حداکثری پشیزی ارزش ندارد چون آنها می‌خواهند ما را با فشار در این مقطع به مذاکره بکشانند که اگر موفق شوند دیگر ملت روی آسایش را نخواهد دید در آن صورت هر وقت از ما مطالبه‌ای بکنند اگر اجابت نشود رویکرد فشار حداکثری اعمال می‌شود.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: مذاکره با آمریکا یعنی تحمیل خواسته‌ها و نمایش فشار حداکثری که سیاست نظام این است در هیچ سطحی مذاکره با آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه آمریکا توبه کند و به معاهده هسته‌ای برگردد که در آن صورت در جمع همه کشورهای طرف معاهده، مذاکره قابل انجام است.

وی افزود:کشورمان واقع بینانه می‌داند چه دارد انجام می‌دهد و به توطئه‌های آمریکا در هر سطحی پاسخ قاطع خواهد داد.

موسوی با اشاره به گیر کردن سعودی‌ها در باتلاق یمن، عنوان کرد: ملت مظلوم یمن که مدت‌ها از هرگونه حمایت مجامع بین‌المللی برای قطع تجاوز و قتل و غارت کشورش ناامید شده و به وضوح دیده که ندای مظلومیت آنها در نزد حامیان جنایتکاران سعودی و اماراتی گوش شنوایی پیدا نکرده به ناچار جنگ را به خارج از مرزها کشاند و توانسته با ابتکار عمل ناامنی را به خانه دشمن تحمیل کرد.

وی اضافه کرد: اگر بناست یک ملتی در خانه خود به ناحق در ناامنی و زیر آتش و بمب باشد، بهتر است اتباع آن کشور مهاجم هم طعم ناامنی را بچشد و جنگ پهبادها در اوج ناباوری همه ناظران جهانی به کابوسی برای وهابی‌های سعودی و حامیان آنها تبدیل شده است.

این مسؤول یادآور شد: جنایتکاران آل سعود سراسیمه به این سو و آن سو التماس کرده که از این مهلکه بگریزند که اخیرا تیر غیب و دست انتقام الهی و جهاد مظلومان یمنی را در حمله به قلب اقتصاد سعودی‌ها یعنی تاسیسات نفتی آرامکو به اجرا درآمده که عمق عملیات آنچنان مهلک بوده که آمریکایی‌ها جلسات سری و امنیتی برای آن تشکیل داده و ایران، عراق و حزب‌الله را پشت این عملیات دانسته که اوج استیصال آنان است.

موسوی تاکید کرد: این تیرهای انتقام مظلومین نه در رادار شناسایی شده و نه مقابله‌ای با آن شده که این هم از عجائب روزگار است و نشان داده که مقاومت می‌تواند هزینه سنگین‌تری را به دشمنان با هر قدرتی تحمیل و زمان به نفع جبهه مقاومت در حال پیشروی و گذر است که باید قدر آن را دانست و هوشیارانه در منطقه مدیریت کرد.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: آمریکایی‌ها و سعودی‌ها باید بدانند اتهام زنی به ایران و پخش نمایش مضحک شلیک موشک‌ها از سوی کشورمان، مشکلات آنها را حل نکرده و ایران با جسارت نشان داده که هر اقدام دفاعی را به صراحت پذیرفته و به آمریکایی‌ها در اقدام اخیر درس سختی داده و گاو شیرده آمریکا در منطقه و سعودی‌های جنایتکار،جای خود داشته و در حد و اندازه آن نیستند که برای ما خط و نشان بکشند و از صبر و متانت کشورمان در حوزه همسایگان سوء استفاده نکنند.

موسوی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آثار و برکات این جنگ برای کشورمان،اظهار کرد: آثار جنگ هشت ساله را باید بعد از ۳۰ سال دوباره به مرور نشست و به آن افتخار کرد چون سرزندگی و بلند آوازگی ایران اسلامی به دفاع فرزندان شهید و ایثارگران این ملت در دوران جنگ تحمیلی وابسته است و استمرار انقلاب اسلامی به ادامه آثار همه جانبه دفاع مقدس این ملت است.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس اوج جوانمردی و ایستادگی را به رخ جهانیان کشاندیم و دفاع مقدس معجزه آیات قرآن و تعالیم رهبران دینی را به همه عاشقان حق و حقیقت نشان داده است و باید در رثای آن گفت که دفاع مقدس و آزادگی،دفاع مقدس و جوانمردی،دفاع مقدس و ایثارگری،دفاع مقدس و شهادت طلبی،دفاع مقدس و استقلال طلبی،دفاع مقدس و ولایت مداری و ولایت پذیری و ایستادگی بود.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت:دفاع مقدس و ماندگاری بر شعارها و اهداف انقلاب اسلامی و ایستادن در مقابل جبهه باطل و کوتاه نیامدن در مقابل زیاده‌خواهی‌های غداره بندان بین‌المللی و افتخار به زندگی در نظام ولائی و تحت بیرق ولایت فقیه،همه و همه از نتایج خون مقدس شهدا در همه دوران دفاع مقدس که برگرفته از چهره خونین و درخشان شهدای کربلاست که باید همه ملت قدردان این رشادت‎ها و جانفشانی عزیزان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =