کد خبر : 183236
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
-

آموزش امداد و نجات به رانندگان تاکسی

آموزش امداد و نجات به رانندگان تاکسی

به گزارش قائم آنلاین، شاهین فتحی در گفت‌وگو ، دراین‌باره گفت: با توافق صورت گرفته میان جمعیت هلال‌احمر استان و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران،   دوره های امداد و نجات و کمک های اولیه برای تمامی رانندگان تاکسی در تهران برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تحقق هدف ارائه آموزش

به گزارش قائم آنلاین، شاهین فتحی در گفت‌وگو ، دراین‌باره گفت: با توافق صورت گرفته میان جمعیت هلال‌احمر استان و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران،   دوره های امداد و نجات و کمک های اولیه برای تمامی رانندگان تاکسی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای تحقق هدف ارائه آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه به مردم انجام شده است، گفت: با توجه به شرایط ترافیکی پایتخت قطعا اگر رانندگان تاکسی با اصول و مبانی اولیه امداد ونجات و کمک‌های اولیه آشنا باشند، می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای اقدامات اولیه را انجام دهند تا نیروهای امدادی در محل حاضر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: این آموزش‌ها شامل دوره‌های ۲۲ ساعته و ۸ ساعته است و تا کنون ۵۵ دوره آن برگزار شده و حدود ۱۰۰۰ راننده تاکسی تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =