کد خبر : 183129
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

معاون اجرایی سپاه کربلا: رژه نیروهای مسلح در ساری

معاون اجرایی سپاه کربلا: رژه نیروهای مسلح در ساری

به گزارش قائم آنلاین، عسگر مجیدی پیش‌ازظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، اظهار کرد: دفاع‌مقدس سند افتخار و مظلومیت جمهوری اسلامی و مردم ایران است و ضرورت دارد که این هفته را گرامی داشته باشیم، ایامی که عنایات خداوند هم در طول آن شامل حال ملت و همه ما شده است. وی

به گزارش قائم آنلاین، عسگر مجیدی پیش‌ازظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، اظهار کرد: دفاع‌مقدس سند افتخار و مظلومیت جمهوری اسلامی و مردم ایران است و ضرورت دارد که این هفته را گرامی داشته باشیم، ایامی که عنایات خداوند هم در طول آن شامل حال ملت و همه ما شده است.

وی افزود: امروز ما با اقتدار به یک الگو تبدیل شدیم و در پی انقلاب‌اسلامی، بیداری اسلامی در جهان نیز شکل گرفته است.

معاون اجرایی سپاه کربلا با بیان اینکه ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع‌مقدس در رده‌های مختلف سپاه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: رژه نیروی‌های مسلح در ۳۱ شهریور به میزبانی سپاه در میدان امام خمینی ساری با حضور نیروهای مسلح برگزار می‌شود که از مهم‌ترین برنامه هفته دفاع‌مقدس است.

این مسؤول با اشاره به اینکه عملیات والفجر ۸ به مدت سه شب در مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس در مجاورت رودخانه تجن بازسازی می‌شود، بیان کرد: شبیه‌سازی عملیات والفجر ۸ در پنجم، ششم و هفتم مهر در سه پلان برگزار می‌شود، روایتگری، نمایشگاهی و رزمایش شبیه‌سازی عملیات، همچنین نمایشگاه اورژانس و بیمارستانی و برنامه‌های معنوی نیز در حاشیه آن برگزار می‌شود.

مجیدی با بیان اینکه برنامه پروژه‌های بسیج سازندگی و برخی پروژه‌های دیگر نیز در این هفته برگزار می‌شود، یادآور شد:
بحث محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین از برنامه‌های محوری سپاه است که سپاه برای محرومیت‌زدایی و کمک به دولت در بحث سازندگی از چند سال پیش وارد شده و استان مازندران هم جز استان‌های برتر در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۷۰۰ واحد خانه محروم را در سال ۹۸ در بحث تعمیر، ساخت و بازسازی را متعهد شده‌ایم، بیان کرد: جدیدا هم بعد از سیل متعهد شده‌ایم که تعداد ۲۰۰ واحد در بحث بازسازی، ساخت و تعمیر را تحویل دهیم.

معاون اجرایی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس تعداد ۱۰۲ خانه محروم و ۱۸ خانه سیل‌زده در سطح استان افتتاح می‌شود، افتتاح سوله‌ها و پایگاه‌های مقاومت نیز در سطح استان انجام می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری یادواره شهدای رسانه در بابلسر در هفته دفاع‌مقدس بیان کرد: یادواره شهدا و آبروی محله از برنامه‌های شاخص و ثابت در سال است که در مناسبت‌ها برگزار مختلف برگزار می‌شود.

مجیدی ادامه داد: برگزاری همایش بسیج مهندسین در ارتباط با شاهکار مهندسی پل بعثت بر روی رودخانه اروند در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار و همچنین ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی نیز در طول هفته اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + ده =