کد خبر : 183164
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
-

شور هنر راوی کربلا در حوزه هنری مازندران

شور هنر راوی کربلا در حوزه هنری مازندران

به گزارش قائم آنلاین، بعد از ظهر امروز ویژه برنامه شور هنر حوزه هنری، نمایشگاه عکس عاشورایی حسین بهرامی در آغاز راه میزبان نگاه علاقه‌مندان شد و در ادامه محفل شور هنر با شعرخوانی ایرانی‌نسب، سید حمزه کاظمی‌سنگدهی، اسدی و میثم رنجبر ادامه یافت. مهدی معصومی‌گرجی سرپرست حوزه هنری مازندران در این برنامه با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، بعد از ظهر امروز ویژه برنامه شور هنر حوزه هنری، نمایشگاه عکس عاشورایی حسین بهرامی در آغاز راه میزبان نگاه علاقه‌مندان شد و در ادامه محفل شور هنر با شعرخوانی ایرانی‌نسب، سید حمزه کاظمی‌سنگدهی، اسدی و میثم رنجبر ادامه یافت.

مهدی معصومی‌گرجی سرپرست حوزه هنری مازندران در این برنامه با اشاره به این نکته که هنر باید برای همگان تولید و اجرا شود نه قشر خاص افزود: ما تلاش داریم تا جای ممکن تولیدات و فعالیت‌های خود را به شکلی درست و عادلانه در جامعه توزیع کنیم تا مفاهیم عالی و انسانی به سمع و نظر همه مردم جامعه برسد.

*برپا «نذر نظر» در حوزه هنری

نشست آموزشی «نذر نظر»ویژه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی با حضور تعدادی از علاقه‌مندان طراحی پوستر برگزارشد.

صادق محمدپور میرگرافیست و نفر اول دور هشتم این سوگواره، در این کارگاه به نکاتی درباره ویژگی‌های پوستر و نحوه ارتباط آن با مخاطب پرداخت.

وی با بهره‌گیری از فرازهای زیارت عاشورا به مولفه ایده اشاره کرد و طرح‌هایی را با حاضرین در نشست آموزشی بررسی کرد.

محمدپورمیر ضمن عنوان این نکته که پوستر خاصیت رسانه‌ای بالایی نسبت به بسیاری از رشته‌های هنری دارد گفت: پوستر اگرچه یک پدیده دیداری است اما همین سادگی باعث شده انسان امروزی که فرصت بسیاری از کارها را ندارد بتواند در یک نگاه سریع با آن ارتباط گرفته و مفهوم آن را درک کند.

این برنامه آموزشی کارگاهی با برنامه‌ریزی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران با هدف افزایش سطح توان هنرمندان علاقمند به طراحی پوستر و تولید آثاری با موضوعات عاشورایی اجرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =