کد خبر : 182842
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
-

آتش بلای جان مراتع طارم

آتش بلای جان مراتع طارم

به گزارش قائم آنلاین، ضیاءالدین حسنلو در گفت‌وگو ، با اشاره به این‌ که از ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته (سه شنبه ۲۶ شهریور) آتش به جان مراتع این شهرستان افتاده است، اظهار کرد: طبق برآورد اولیه، پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰۰ هکتار از مراتع طارم در آتش سوخته باشد. وی با بیان اینکه مراتع بالادست

به گزارش قائم آنلاین، ضیاءالدین حسنلو در گفت‌وگو ، با اشاره به این‌ که از ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته (سه شنبه ۲۶ شهریور) آتش به جان مراتع این شهرستان افتاده است، اظهار کرد: طبق برآورد اولیه، پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰۰ هکتار از مراتع طارم در آتش سوخته باشد.

وی با بیان اینکه مراتع بالادست روستای لار و چفتان طعمه حریق شده است، ادامه داد: استاندار زنجان، معاونان و مسئولان مرتبط استانی و شهرستانی به صورت شخصی در مراتع حضور داشته و همه تلاش‌ها برای مهار آتش‌سوزی است.

این مسئول با بیان این‌که علی‌رغم همه تلاش‌ها تا این لحظه آتش مهار نشده است، بیان ‌کرد: صعب‌العبور بودن و وزش باد شدید، مهار آتش را سخت کرده است.

حسنلو خاطرنشان کرد: میزان خسارت بعد از خاموش شدن آتش برآورد خواهد شد.

اعزام ۱۰ اکیپ آتش‌نشانی به مراتع طارم

حسن غفاری مسئول روابط‌عمومی آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون ۱۰ اکیپ از سازمان آتش‌نشانی زنجان به محل حریق اعزام‌ شده و علاوه ‌بر آن نیروهای آتش‌نشانی شهرستان طارم نیز در این اطفای حریق همکاری دارند.

وی افزود: از آنجایی که اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها در زمره وظایف اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری است، نیروهای این اداره‌کل نیز در این عملیات حضور دارند.

غفاری میزان حریق را گسترده اعلام کرد و یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده حریق در مراتع و جنگل‌ها، پیش از پیشروی آتش با شماره ۱۵۰۴ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =