کد خبر : 182752
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی همزمان با گشایش مدارس

آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی همزمان با گشایش مدارس

به گزارش قائم آنلاین، سومین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان در این شهر برگزار شد. در این نشست پیرامون برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی و فرهنگیان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اجرای طرح شهید بهنام محمدی، کنگره ملی ۹۲ هزار بسیجی شهید، همایش دوسالانه تجلیل از کمیته‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان

به گزارش قائم آنلاین، سومین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان در این شهر برگزار شد. در این نشست پیرامون برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی و فرهنگیان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اجرای طرح شهید بهنام محمدی، کنگره ملی ۹۲ هزار بسیجی شهید، همایش دوسالانه تجلیل از کمیته‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و طرح اعتلای شبکه معلم آینده‌ساز بحث، تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

سرهنگ جمشید آزادی‌پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این نشست با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق به‌منظور اجرای کیفی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و آغاز مرحله دوم اردوها بعد از آغاز سال‌تحصیلی جدید؛ خواستار تشکیل کمیته‌های مربوطه و پیش‌بینی الزامات لازم با هماهنگی و همکاری سپاه و آموزش و پرورش کردستان شد.

همچنین اصغر عبدی‌فر مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان خاطرنشان کرد: در طول تابستان امسال، سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در برنامه فصل رویش شرکت و سه هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیز در قالب اردوی راهیان نور شمال غرب کشور از یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان‌های بانه و مریوان بازدید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + سیزده =