کد خبر : 182452
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

برگزاری پانزدهمین یادواره ١١۴تن از شهدای بخش مرکزی ساری

برگزاری پانزدهمین یادواره ١١۴تن از شهدای بخش مرکزی ساری

به گزارش قائم آنلاین، حافظ نجفی در گفت‌وگو ، در ساری برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از راهکارهای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جوان جامعه دانست و اظهار کرد: در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی باید از ظرفیت راویان دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه‌های بصیرتی و راهیان

به گزارش قائم آنلاین، حافظ نجفی در گفت‌وگو ، در ساری برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از راهکارهای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جوان جامعه دانست و اظهار کرد: در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی باید از ظرفیت راویان دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه‌های بصیرتی و راهیان نور استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی را می‌توان در برگزاری یادواره‌های شهدا به جامعه منتقل کرد، افزود: امروز در کنار مشکلات اقتصادی و معیشتی ما با مشکل فرهنگی نیز روبه‌رو هستیم که دشمن در همه زمینه‌ها در حال فعالیت است و ما نباید از مشکلات فرهنگی غافل شویم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) ساری با بیان اینکه باید در یادواره‌های شهدا، ایثارگران آینده و شهید حججی‌ها را تربیت کنیم، خاطرنشان کرد: بهترین راه برای حفاظت از جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان و هجمه‌های فرهنگی انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به بدنه جامعه است.

نجفی از برگزاری پانزدهمین یادواره ١١۴ تن از سرداران و شهدای حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) بخش مرکزی شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: این یادواره با سخنرانی سردار سرتیپ حسین دهقان مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علی کلهر در این یادواره به مداحی خواهد پرداخت، افزود: پانزدهمین یادواره ١١۴ تن از سرداران و شهدای حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) بخش مرکزی شهرستان ساری پنجشنبه ۲۸ شهریور ساعت ١٠ صبح در روستای زرین‌آباد بزرگ برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) ساری از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حاشیه برگزاری یادواره شهدا خبر داد و عنوان کرد: در این مراسم از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + چهارده =