کد خبر : 182321
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
-

کشف و معدوم سازی ۸۰۰ بوته ماری‌جوانا در مازندران

کشف و معدوم سازی ۸۰۰ بوته ماری‌جوانا در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مسلم آهنگری در گفت‌وگوی ، از کشف ۸۰۰ بوته کشت شده ماری جوانا در حوزه استحفاظی شهرستان نکا خبر داد و در  ارتباط با کشف این تعداد بوته‌ها اظهار کرد: این بوته‌ها در مناطق جنگلی شهرستان نکا و در پارک ملی‌پابند کشف شده است. وی در ارتباط با جزئیات بیشتر شناسایی و معدوم‌سازی

به گزارش قائم آنلاین، مسلم آهنگری در گفت‌وگوی ، از کشف ۸۰۰ بوته کشت شده ماری جوانا در حوزه استحفاظی شهرستان نکا خبر داد و در  ارتباط با کشف این تعداد بوته‌ها اظهار کرد: این بوته‌ها در مناطق جنگلی شهرستان نکا و در پارک ملی‌پابند کشف شده است.

وی در ارتباط با جزئیات بیشتر شناسایی و معدوم‌سازی این ماده مخدر، گفت: همکاران محیط‌بان ما به رفتار چندین نفر در منطقه به دلیل تردد در نقاط جنگلی مشکوک شده بودند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، خاطر نشان کرد: پس از پیگیری‌های مداوم محیط‌بانان، در منطقه‌ای به وسعت هزار متر بوته‌ها ماری جوانا مشاهده شده است که پس از اطلاع به ضابطان قضایی و نیروی انتظامی عملیات معدوم‌سازی بوته‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ ۸۰۰ بوته را در محل کشت کرده و قصد انتقال و فروش این مواد را داشتند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندرا اضافه کرد: دو نفر از افرادی که مشکوک به تولید کشت این مواد بودند شناسایی شده و مشخصات آنها در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی در ارتباط با سابقه کاشت این مواد در اراضی محیط زیستی استان، گفت: در گذشته بحث تولید این گیاه در میانکاله هم مطرح بوده که محل مورد نظر شناسایی و عملیات معدوم‌سازی پس از کشف محل انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 9 =