کد خبر : 182134
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

مازندران تنها استان فاقد خانه بدمینتون کشور

مازندران تنها استان فاقد خانه بدمینتون کشور

به گزارش قائم آنلاین، مهدی امیر‌فخریان امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان سوادکوه از سازماندهی ۳ هزار نفر در رشته ورزشی بدمینتون استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: هزار و ۶۰۰ زن و هزار و ۴۰۰ مرد در رشته ورزشی بدمینتون مازندران فعالیت می‌کنند. وی با بیان اینکه قبل از سال ۱۳۹۴ تعداد پنج

به گزارش قائم آنلاین، مهدی امیر‌فخریان امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان سوادکوه از سازماندهی ۳ هزار نفر در رشته ورزشی بدمینتون استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: هزار و ۶۰۰ زن و هزار و ۴۰۰ مرد در رشته ورزشی بدمینتون مازندران فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قبل از سال ۱۳۹۴ تعداد پنج هیأت ورزشی بدمینتون با ۳۴۴ عضو سازمان‌دهی‌شده در مازندران فعال بود که این تعداد به ۲۳ هیأت با ۳ هزار ورزشکار افزایش یافت، افزود: هیأت بدمینتون مازندران از رتبه ۲۶ کشور در سال ۱۳۹۴ به عنوان سه هیأت برتر کشور دست یافت.

وی به ۱۲ میزبانی مازندران از مسابقات کشوری و اردو‌های مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۶۸ اعزام به مسابقات کشوری بدمینتون انجام شد که موفق به کسب عناوین برتر شدند.

امیر‌فخریان، عدم وجود خانه اختصاصی بدمینتون را یکی از مشکلات ذکر کرد و با بیان اینکه مازندران، تنها استان فاقد خانه بدمینتون با وجود توانمندی‌ها و موفقیت‌ها در کشور است، گفت: ورزشکاران بدمینتون مازندران از سالن‌های چند منظوره استفاده می‌کنند که در برخی از آن سالن‌ها اجازه خط‌کشی هم نداریم و وعده‌های مدیران در حد حرف باقی ماند و از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس فدراسیون بدمینتون کشور تقدیر می‌کنم که مشوّق اصلی بدمینتون مازندران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =