کد خبر : 182242
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

آغاز سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران

آغاز سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مهدی معصومی‌گرجی امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران از امروز  در مسجد صاحب‌الزمان کوی ۲۲ بهمن ساری آغاز  به کار می‌کند. وی تصریح کرد: این برنامه با هدف فرهنگ‌سازی اجراهای مردمی نمایش‌های کوتاه و تک جنسیتی و کشف و پرورش استعدادهای

به گزارش قائم آنلاین، مهدی معصومی‌گرجی امروز در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران از امروز  در مسجد صاحب‌الزمان کوی ۲۲ بهمن ساری آغاز  به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: این برنامه با هدف فرهنگ‌سازی اجراهای مردمی نمایش‌های کوتاه و تک جنسیتی و کشف و پرورش استعدادهای جوان برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری مازندران افزود: با سیاست تمرکززدایی تلاش می‌شود که این آثار در فضاهای مردمی و عمومی اجرا شود و با رایزنی‌های مختلف، به دستگاه‌های اداری و اجرایی نیز معرفی شود تا در ایام و مناسبت‌های مرتبط، هم این آثار و هم هنرمندان جوان و علاقه‌مند آنها دیده شوند.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران نیز با اعلام اینکه جدول اجرایی سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد مازندران منتشر شده است گفت: سه اثر برگزیده این رویداد به دبیرخانه جشنواره ملی بچه‌های مسجد معرفی می‌شوند.

یاسر محمودی‌برنتی افزود: سومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مازندران در سطوح حرفه‌ای و آماتور با رقابت ۱۲ گروه برگزار می‌شود.

وی از معرفی داوران سومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران خبر داد و گفت: سیدحسین ساداتی، مصطفی اژدرپور منفرد و جواد رحمانی آلاشتی سه داور جوان این رویداد هستند.

محمودی‌برنتی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سه داور علاوه بر فعالیت در عرصه کارگردانی و بازیگری نمایش و حضور و کسب امتیاز در جشنواره‌های مختلف، آشنایی آنان با جریان تئاتر بچه‌های مسجد است که به واسطه چند دوره حضور در این عرصه و یا کسب رتبه و همچنین انجام امور اجرایی در این فضا حاصل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 19 =