کد خبر : 182050
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
-

ناکامی مازندرانی‌ها در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – ژاپن

ناکامی مازندرانی‌ها در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – ژاپن

به گزارش قائم آنلاین، هر دو نماینده استان مازندران در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن با قبول شکست برابر حریفان‌شان از دور رقابت‌ها کنار رفتند. سروش احمدی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو کشورمان در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – ژاپن با واگذاری نتیجه برابر میرهاشم حسینی از دور رقابت‌ها کنار رفت. مرحله دوم

به گزارش قائم آنلاین، هر دو نماینده استان مازندران در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن با قبول شکست برابر حریفان‌شان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

سروش احمدی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو کشورمان در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – ژاپن با واگذاری نتیجه برابر میرهاشم حسینی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در «چیبا» ژاپن آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

سروش احمدی هوگوپوش وزن ۶۸- کیلوگرم در مرحله یک‌چهارم این رقابت‌ها برابر میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سروش در نخستین گام «کنستانتینوس چمالیدیس» از یونان را ۵ بر ۲ شکست داد و در دومین دیدار باید با «احمد ابوغش» اردنی قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶، دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹  و ۲۰۱۷، برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و … مبارزه می‌کرد که این هوگوپوش در زمین حاضر نشد و سروش برنده اعلام شد و راهی مرحله یک‌چهارم شد.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده مازندران در وزن ۵۸- کیلوگرم، در مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹، نتیجه را برابر نماینده اسپانیا واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عاشوزراده هوگوپوش وزن اولی کشورمان در نخستین گام با «آدرین ویسنته» از اسپانیا قهرمان اروپا ۲۰۱۸ مبارزه کرد و با واگذاری نتیجه (۱۵ – ۹) از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است، این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین ۵، ۳ و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد که هر دو نماینده مازندران از کسب این جوایز بی‌نصیب ماندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =