کد خبر : 182043
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

عدم بررسی سلب عضویت عضو شورای آمل در استانداری

عدم بررسی سلب عضویت عضو شورای آمل در استانداری

به گزارش قائم آنلاین، فرزین محمدی پاتی در گفت‌وگو ، در ساری با اشاره به اینکه برحسب درخواست اعضای جلسه، مساله سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر آمل در جلسه شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان که به ریاست استاندار تشکیل شده است، مطرح نشد، اظهار کرد: پرونده سلب عضویت یکی دو عضو شورای شهر

به گزارش قائم آنلاین، فرزین محمدی پاتی در گفت‌وگو ، در ساری با اشاره به اینکه برحسب درخواست اعضای جلسه، مساله سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر آمل در جلسه شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان که به ریاست استاندار تشکیل شده است، مطرح نشد، اظهار کرد: پرونده سلب عضویت یکی دو عضو شورای شهر بابل و یک عضو شورای شهر آمل که رای به تخلف آنان در دادگستری صادر شده است، به جلسه بعدی موکول شده است.

وی با بیان اینکه نامه سلب عضویت این عضو شورای شهر، یک ماه زمان خواهد برد، از اجرایی شدن سلب عضویت تعدادی از اعضای شورای شهر بابل و این شهر خبر داد.

عصر امروز جلسه انتخاب شهردار

 تعدادی از اعضای شورای شهر آمل در هفته گذشته جلسه انتخاب شهردار این شهر را به دلیل وضعیت سلب عضویت یک عضو این شورا را از حد نصاب انداخته بودند و امید داشتندکه با سلب عضویت این عضو شورا، روند انتخاب شهردار آمل تغییر کند.

با برگزاری جلسه شورای حل اختلاف استان عدم رای به سلب عضویت، جلسه از پیش تعیین شده انتخاب شهردار آمل ساعت ۱۶ امروز شنبه ۲۳ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =