کد خبر : 181749
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
-

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران: بازآفرینی شهری نیازمند همکاری دولت و مردم است

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران: بازآفرینی شهری نیازمند همکاری دولت و مردم است

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد پژمان، امروز ۲۱ شهریور، در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری اظهار کرد: محلات هدف بیشتر بافت‌های فرسوده است که یکی از پایه‌های اجتماعی بوده و تاثیر آن روی همه جامعه است. وی ادامه داد: بنابراین پیگیری می‌شود تا از خزانه عمومی سهم مردم استان خراسان را بگیریم. مدیرعامل شرکت

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد پژمان، امروز ۲۱ شهریور، در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری اظهار کرد: محلات هدف بیشتر بافت‌های فرسوده است که یکی از پایه‌های اجتماعی بوده و تاثیر آن روی همه جامعه است.

وی ادامه داد: بنابراین پیگیری می‌شود تا از خزانه عمومی سهم مردم استان خراسان را بگیریم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه بازآفرینی شهری نیازمند همت و عزم و اراده جمعی است، افزود: وظیفه ما نیز شناسایی محدوده‌ها، مطالعه و پشتیبانی‌های لازم برای به سازی و نوسازی است.

پژمان بیان کرد: توانایی و ظرفیت‌های مردم را نباید نادیده گرفت چراکه آن‌ها نقش مهمی در توسعه محله و زندگی خود دارند و باید بر آسیب دیدگی محله هایشان باور داشته باشند و در رونق و به سازی همکاری کنند.

وی افزود: همچنین مردم باید با همفکری یکدیگر باید راهی برای نجات محله خود پیدا کنند، سپس ما نیز همکاری و پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با تاکید بر اینکه تقسیم کردن شهر به دو قسمت بالا و پایین کار درستی نیست، گفت: سخت گیری در کارها را باید کنار گذاشت و کار ها را کوتاه و راحت کرد و باید به مردم و سرمایه گذاران اعتماد کنیم.

پژمان ادامه داد: در کل کشور ۲۷۰۰ محله تا به امروز شناسایی شده که قسمت‌هایی که بیشترین آسیب را دیده‌اند، در اولویت قرار می‌گیرند و در تمامی بخش‌ها باید هزینه‌ها را کاهش دهیم و روند امتیاز و کاربری را تسهیل و منابع را متمرکز کنیم.

وی یادآور شد: امید است که با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد و آستان قدس روند بازآفرینی را تسهیل کنیم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در دست داریم.

پژمان با بیان اینکه ۷۵۰ پروژه نیمه تمام در این حوزه در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵۸۰ پروژه اقدام ملی و مشارکتی در دست اجرا داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 2 =