کد خبر : 181189
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
-

ورودی‌های شمال همچنان پُرترافیک

ورودی‌های شمال همچنان پُرترافیک

به گزارش قائم آنلاین، محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران باتوجه به ایام عزاداری در گفت‌وگو، در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان در مسیر شمال به‌صورت سنگین در برخی مقاطع نیمه‌سنگین است. وی افزود: همچنین تردد در محورهای کیاسر و سوادکوه نیز به‌صورت

به گزارش قائم آنلاین، محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران باتوجه به ایام عزاداری در گفت‌وگو، در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان در مسیر شمال به‌صورت سنگین در برخی مقاطع نیمه‌سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای کیاسر و سوادکوه نیز به‌صورت پرحجم است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن محورهای سوادکوه و کیاسر، اضافه کرد: همچنین محدود گدوک محور سوادکوه به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شد، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روز دوشنبه تا دو بامداد روز شنبه ممنوع است.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز سه‌شنبه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  اظهار کرد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای سه‌شنبه(عاشورای حسینی)، جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا دو بامداد روزهای بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت دو بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین  تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت: افراد برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یک =