کد خبر : 181181
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

شرایط متفاوت ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در مازندران

شرایط متفاوت ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مهدی باقری امروز باتوجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی روزهای گذشته باتوجه به دسته‌روی‌ها محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرهای مازندران در دستور کار قرار گرفت که برای روزهای تاسوعا و

به گزارش قائم آنلاین، مهدی باقری امروز باتوجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی روزهای گذشته باتوجه به دسته‌روی‌ها محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرهای مازندران در دستور کار قرار گرفت که برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی شرایط متفاوتی نسبت به روزهای قبل خواهیم داشت.

وی افزود: باتوجه به اینکه حضور هیأت‌های عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به شب‌ها و روزهای گذشته دوچندان می‌شود ماموران پلیس با آمادگی صد در صد در معابر و خیابان‌های سطح استان حضور دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران اضافه کرد: یک ساعت قبل از ورود هیات‌های عزاداری نسبت به انسداد کامل خیابان‌ها و معابر اصلی شهر اقدام می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: همچنین برای تردد مسافران بین شهری و همچنین خودروهای درمانی در مسیر شهرهای مازندران معابری را درنظر گرفتیم.

باقری با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به عزاداران این است برای جلوگیری از معضلات ترافیکی مردم از وسایل نقلیه عمومی و تاکسی استفاده کنند که در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با توجه همه به توصیه‌ها شاهد شرایط برگزاری بهتر عزاداری‌ها در سطح استان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =