کد خبر : 181193
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

تحلیلگر اسرائیلی: امکان اسقاط پهپادهای غزه محدود است

تحلیلگر اسرائیلی: امکان اسقاط پهپادهای غزه محدود است

به گزارش قائم آنلاین، “تال لیو رام” از تحلیلگران نظامی اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به خطرات پهپادهای فلسطینی در غزه، تصریح کرد که توان ارتش رژیم صهیونیستی برای ساقط کردن این پهپادها محدود است. رام اشاره کرد که عملیات روز شنبه پهپاد فلسطینی در مرزهای غزه که طی آن

به گزارش قائم آنلاین، “تال لیو رام” از تحلیلگران نظامی اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به خطرات پهپادهای فلسطینی در غزه، تصریح کرد که توان ارتش رژیم صهیونیستی برای ساقط کردن این پهپادها محدود است.

رام اشاره کرد که عملیات روز شنبه پهپاد فلسطینی در مرزهای غزه که طی آن یک خودروی نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفت، سومین عملیاتی بود که گروه‌های فلسطینی طی آن از پهپاد استفاده می‌کردند.

او عنوان کرد که دو حادثه نخست در جریان تنش و درگیری‌های اخیر بین مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای غزه انجام شد که طی آن در یکی از عملیات‌ها یک دستگاه تانک اسرائیلی با موشک آر پی جی یک فروند کوادکوپتر هدف قرار گرفت که به گمان او، این عملیات به دلیل مشکلات فنی ناموفق ماند.

تال لیو رام هشدار داد که گروه‌های فلسطینی همانگونه که توانستند موشک‌های خود را ارتقا دهند، می‌توانند از پهپادها هم به عنوان یک ابزار جنگی خطرناک و کارساز علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

رام اذعان کرد که در سه عملیات اخیر پهپادهای فلسطینی موفق به شلیک موشک و مواد منفجره شدند و قدرت ارتش صهیونیستی برای مقابله با آن‌ها محدود است.

این تحلیلگر اسرائیلی اظهار داشت که نتانیاهو به ویژه در آستانه انتخابات تمایلی به ورود به تقابل نظامی با غزه ندارد، به همین دلیل واکنش ارتش به عملیات روز شنبه در مرز غزه هم محدود بود و حملات جنگنده‌های اسرائیلی تلفات جانی در پی نداشت.

بنابر این گزارش، یک فروند کوادکوپتر مسلح فلسطینی ظهر شنبه با نفوذ به اراضی اشغالی یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار مرزی نوار غزه هدف قرار داد. این کوادکوپتر پس از نفوذ به اراضی اشغالی با مواد منفجره این خودرو را هدف قرار داده و خسارت‌هایی به آن وارد کرد و پس از انجام ماموریتش به سلامت به نوار غزه بازگشت.

“امیر بوخبوط” تحلیلگر نظامی سرشناس پایگاه خبری عبری زبان “والا” در واکنش به خبر حمله پهپاد اسرائیلی به یک خودروی نظامی اسرائیلی در مرز غزه خاطر نشان کرد که این حادثه‌ای بسیار خطرناک است، گروه‌های فلسطینی در غزه می‌خواهند معادلات در غزه را تغییر دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 15 =