کد خبر : 180899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

۱۰۶ دانشجوی دکترا در دانشگاه یزد پذیرش شدند

۱۰۶ دانشجوی دکترا در دانشگاه یزد پذیرش شدند

به گزارش قائم آنلاین، “علیرضا فتوحی” اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع دکترا به صورت غیرحضوری روزهای ۹ تا ۱۱ شهریورماه و ثبت‌نام حضوری از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه در سالن فجر دانشگاه یزد انجام شد. وی افزود: در پایان مهلت ثبت‌نام حضوری، تعداد ۱۰۶ دانشجو در مقطع دکترا پذیرش شده‌اند که از

به گزارش قائم آنلاین، “علیرضا فتوحی” اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مقطع دکترا به صورت غیرحضوری روزهای ۹ تا ۱۱ شهریورماه و ثبت‌نام حضوری از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه در سالن فجر دانشگاه یزد انجام شد.

وی افزود: در پایان مهلت ثبت‌نام حضوری، تعداد ۱۰۶ دانشجو در مقطع دکترا پذیرش شده‌اند که از این تعداد ۹۸ نفر در دوره روزانه، شش نفر در دوره شبانه و دو نفر در پردیس آزادی دانشگاه پذیرش شدند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: ۱۰۵ نفر از دانشجویان پذیرش شده با سنجش مجموعه‌ای و یک نفر از استعداد درخشان به ثبت‌نام راه یافتند که تعداد بانوان ۵۲ نفر و تعداد آقایان ۵۴ نفر بوده است.

فتوحی در ادامه تصریح‌ کرد: ۶۷ درصد ثبت‌نام شدگان غیر بومی و ۳۳ درصد نیز بومی یزد هستند و اختصاص خوابگاه به دانشجویان، بلافاصله پس از پذیرش حضوری و در اولین مراجعه دانشجو به دانشگاه یزد انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام حضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد نیز در روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه در سالن فجر دانشگاه یزد انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + چهارده =