کد خبر : 180775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

ورود جدی دانشگاه پیام نور به عرصه مهارت‌آموزی و کارآفرینی

ورود جدی دانشگاه پیام نور به عرصه مهارت‌آموزی و کارآفرینی

به گزارش قائم آنلاین،  آیین افتتاحیه چهار مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران با حضور سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان، محمود شیخ‌الاسلامی رییس دانشگاه پیام نور مازندران و کارشناسان مربوطه به صورت همزمان در دانشگاه‌های پیام نور ساری، بابل، نکا و بهشهر برگزار شد. سید حسین درویشی

به گزارش قائم آنلاین،  آیین افتتاحیه چهار مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران با حضور سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان، محمود شیخ‌الاسلامی رییس دانشگاه پیام نور مازندران و کارشناسان مربوطه به صورت همزمان در دانشگاه‌های پیام نور ساری، بابل، نکا و بهشهر برگزار شد.

سید حسین درویشی با اشاره به توسعه آموزش مهارت‌های پیشرفته در سطح کشور گفت: مأمن آموزش مهارتی و شغلی مراکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای هستند که در این رابطه استان مازندران با ۲۰ مرکز دولتی و ۹۰۰ آموزشگاه آزاد در حال اجرای آموزش‌های مهارتی به شهروندان است.

وی افزود: در تشخیص نیازهای شغلی و آموزشی و تعامل مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای با دانشگاه‌ها بسیار موثر است از همین رو هفتمین مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در چهار دانشگاه پیام نور استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای مازندران گفت: دامنه ارتباطات و سطح تعاملات معطوف به تفاهم‌نامه‌ها نیست و از اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان درخواست می‌شود که در راستای مهارت‌آموزی با این اداره کل همکاری کنند.

در ادامه شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: جوانان نخبه کشور در برخی از رشته‌ها و مهارت‌ها سرآمد جهان هستند.

وی افزود: جوانان به ویژه دانشجویان نیازمند تخصص و مهارت شغلی هستند و دانشگاه باید با علاقه‌مندی و آمادگی در راستای آموزش مهارتی و نیازسنجی آموزشی همکاری کند.

حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری نیز با اشاره به راه اندازی مرکز مدیرت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی بر ضرورت تقویت ارتباط صنعت و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه سالانه حدود ۷۰۰ دانشجو از این دانشگاه، دانش آموخته می‌شوند که راه اندازی و تدوام این همکاری با آموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد این گونه مراکز ضروری است.

وی گفت: این مرکز برای کسب و کارهای نوپا می‌تواند با مشارکت آموزش فنی‌ و حرفه‌ای اقدامات مؤثری را انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + شانزده =