کد خبر : 180976
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
-

هزینه ۴۲۰ میلیونی موقوفات میاندورود برای عزاداری دهه اول محرم

هزینه ۴۲۰ میلیونی موقوفات میاندورود برای عزاداری دهه اول محرم

به گزارش قائم آنلاین، حسین فاضلی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ۴۲۰ میلیون ریال از موقوفات میاندورود برای عزاداری و سرگواری و اطعام دهی دهه اول محرم هزینه شده است. وی بیان کرد: این هزینه شامل موقوفات متصرفی و غیر متصرفی بوده که درقالب طرح شمیم حسینی و مقید به مکان پرداخت و در حوزه

به گزارش قائم آنلاین، حسین فاضلی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ۴۲۰ میلیون ریال از موقوفات میاندورود برای عزاداری و سرگواری و اطعام دهی دهه اول محرم هزینه شده است.

وی بیان کرد: این هزینه شامل موقوفات متصرفی و غیر متصرفی بوده که درقالب طرح شمیم حسینی و مقید به مکان پرداخت و در حوزه عزاداری و اطعام دهی هزینه شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه میاندورود با بیان اینکه اجرای نیات واقفین از برکات جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: واقفین با نیات خیر خود به فکر حفظ ارزش‌های انسانی و معنوی بوده‌اند.

فاضلی با تاکید بر اینکه اجرای نیات واقفین نام واقفین را ماندگار کرده است، تصریح کرد: همه می‌توانند واقف باشند و بخشی از اموالشان را برای نیازهای روز جامعه وقف کنند و نامشان رادر تاریخ ماندگار کنند.

وی اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش را از مهمترین وظیفه اوقاف دانست و گفت: اوقاف برای اجرای نیات واقف نیاز به همکاری همه مستاجرین و ادارات دارد و پرداخت اجاره سالانه توسط مردم و ادارات وظیفه شرعی و قانونی است.

فاضلی با بیان اینکه موقوفات شهر سورک و موقوفه جامخانه از مهمترین موقوفات شهرستان هستند که باید احیا شود، اظهار کرد: برای این کار نیاز به همت مردم دارد تا حق وقف را بصورت سالانه به اوقاف پرداخت کنند و وقف از امورات شرعی به‌حساب می‌آید و رعایت مسایل شرعی وظیفه همگان است.

رئیس اوقاف و امور خیریه میاندورود گفت: اوقاف در هزینه کرد عواید موقوفات طبق نیات واقفین و طبق ضوابط شرعی و قانونی عمل خواهد کرد و از مسائل حاشیه ای بدور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =