کد خبر : 180917
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

نیروهای حفتر راه حل نظامی را بهترین راه حل اعلام کردند

نیروهای حفتر راه حل نظامی را بهترین راه حل اعلام کردند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای نیوز، احمد المسماری، سخنگوی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی در کنفرانس خبری در ابوظبی با دعوت غسان سلامه، فرستاده سازمان ملل به لیبی برای بازگشت به میز مذاکرات مخالفت کرد. وی تاکید کرد، زمانی که صدای توپخانه‌ها در می‌آید، دیپلماسی ساکت می‌شود، راه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسکای نیوز، احمد المسماری، سخنگوی نیروهای وابسته به خلیفه حفتر، فرمانده ارتش ملی لیبی در کنفرانس خبری در ابوظبی با دعوت غسان سلامه، فرستاده سازمان ملل به لیبی برای بازگشت به میز مذاکرات مخالفت کرد.

وی تاکید کرد، زمانی که صدای توپخانه‌ها در می‌آید، دیپلماسی ساکت می‌شود، راه حل نظامی برای برقراری امنیت و اعمال قانون، بهترین راه حل به حساب می‌آید.

المسماوری گفت: زمان بازگشت به مذاکرات پایان یافته است، چراکه حتی السراج (فائز السراج، نخست‌وزیر دولت وفاق ملی) که امید داشتیم او بخشی از روند سیاسی و به دور از تروریست‌ها باشد، خود را در میان تروریست‌ها گیر افتاده دیده است.

وی از نزدیک بودن زمان حل و فصل نظامی اوضاع در طرابلس سخن گفت و عنوان داشت: ما به پایان این نبرد نزدیک شده‌ایم، اهداف ما از این نبرد مشخص است، ما می‌خواهیم سر تروریسم را قطع کرده و به آشوب مسلحانه پایان دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =