کد خبر : 180855
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

دشان: هنوز باخت به ترکیه را فراموش نکرده‌ایم

دشان: هنوز باخت به ترکیه را فراموش نکرده‌ایم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال فرانسه در یکی از دیدارهای خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ برابر آلبانی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. دیدیه دشان سرمربی فرانسه که توانست تقریباً یک سال پیش قهرمانی در جام جهانی را با این تیم به دست بیاورد گفت: نتیجه خوبی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال فرانسه در یکی از دیدارهای خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ برابر آلبانی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه که توانست تقریباً یک سال پیش قهرمانی در جام جهانی را با این تیم به دست بیاورد گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم البته با توجه به موقعیت های زیادی که در این دیدار از دست دادیم می توانستیم نتیجه بهتری نیز کسب کنیم و گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما در هر صورت نتیجه خوبی بود و توانستیم به آنچه که می خواهیم برسیم. بازی به خاطر هماهنگی بالای بازیکنان آسان به نظر می رسید. خوشبختانه اشتباهات کمی داشتیم و توانستیم آن طور که می خواهیم در زمین عمل کنیم و توپ را به گردش در بیاوریم.

سرمربی خروس‌های فوتبال اروپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: توانستیم با برنامه های متعدد دفاع حریف را باز کنیم و وموقعیت های گل خوبی به دست بیاوریم. بازی هجومی ما حریف را خسته کرد و همین باعث شد تا بتوانیم از فضاها به خوبی استفاده کرده و کار آنها را تمام کنیم. در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط شده بودیم. البته اواخر بازی کمی عقب نشستیم و یک گل دریافت کردیم. من هنوز شکست برابر ترکیه را فراموش نکرده‌ام. ما آن شب اصلا خوب بازی نکردیم و نمایش ضعیفی داشتیم و باید بتوانیم روند فعلی را در بازیهای بعدی ادامه دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − چهار =