کد خبر : 180969
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
-

برد شیرین سردار بوکان مقابل تیم فوتبال دریای محمودآباد

برد شیرین سردار بوکان مقابل تیم فوتبال دریای محمودآباد

به گزارش قائم آنلاین، از سری مسابقات جام حذفی کشور حماسه آزادسازی خرمشهر در مرحله سوم این بازی‌ها دو تیم سردار بوکان از لیگ دسته دوم کشور و تیم دریای حرب ده محمودآباد از لیگ دسته سوم در استادیوم شهید بهشتی محمودآباد با حضور انبوه تماشاگران به دیدار هم رفتند که این تیم میهمان بود

به گزارش قائم آنلاین، از سری مسابقات جام حذفی کشور حماسه آزادسازی خرمشهر در مرحله سوم این بازی‌ها دو تیم سردار بوکان از لیگ دسته دوم کشور و تیم دریای حرب ده محمودآباد از لیگ دسته سوم در استادیوم شهید بهشتی محمودآباد با حضور انبوه تماشاگران به دیدار هم رفتند که این تیم میهمان بود که توانست با دوگل برتری به مرحله چهارم این مسابقات صعود کند.

گل اول این دیدار در دقیقه ۱۳ این بازی در پی یک خطای پشت محوطه جریمه میزبان و با یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا توسط مصطفی کریمی به ثمر برسد تا میزبان را در شوک فرو ببرد.

گل دوم بازی در دقیقه ۲۳ در پی فرار مهاجم تیم بوکان از پشت محوطه به داخل محوطه جریمه و جلو کشیدن دروازه‎بان محمودآباد با یک ضربه عالی توسط امیررضا بیات به ثمر رسید تا تماشاگران و بازیکنان تیم میزبان متوجه شوند که با یک تیم قدر و فوتبال بلد مواجه هستند.

تیم دریا پس از دریافت این دو گل به تکاپو افتاد و در دقیقه ۳۵ می‌توانست در پی خطای مدافع حریف در پشت محوطه جریمه بوکان به گل برسد تا فاصله را کم و امید میزبان را برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر زنده نگه دارد که بازیکن این تیم با یک ضربه بد به راحتی این موقعیت خوب را از دست داد.

بازی در نیمه دوم با احتیاط بیشتر هر دو تیم آغاز شد و به یک بازی درگیرانه روی آوردند که در دقیقه ۵۳ در پی خطای مدافع تیم بوکان چسبیده به محوطه جریمه خودشان داد سرمربی تیم پیروز قربانی درآمد و با اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

هرچه بازی به سمت دقایق پایانی می‌رفت سردرگمی و خستگی در ساق پای بازیکنان تیم دریا مشهود بود که این به سبب برنامه‌ریزی ضعیف فدراسیون برای برگزاری سه بازی در طی هشت روز برای این بازیکنان در لیگ دسته سوم و جام حذفی بوده که نتوانستند به شرایط آرمانی برسند و در نهایت در کمال شایستگی و حمایت بیشمار تماشاگران از جام حذفی خداحافظی کردند.

این بازی با حضور غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اعضای هیات استان و جمعی از بازیکنان پیشکسوت برگزار شد.

داور این بازی حامد سیری،کمک داور اول حامد تازه‌پور،کمک ۲ سجاد صالحی و داور چهارم احسان طاهرخانی همگی از استان گیلان این دیدار را قضاوت کردند.

نماینده فدراسیون فوتبال حمید غمزه از گیلان،ناظر داوری رضا عبدوس از سمنان و نماینده هیات استان مختار بابایی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =