کد خبر : 180967
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
-

افزایش ترافیک در محورهای شمال

افزایش ترافیک در محورهای شمال

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است. وی افزود: وضعیت ترافیک به‌گونه‌ای است که هر لحظه در حال افزایش بوده به‌طوری‌که

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: وضعیت ترافیک به‌گونه‌ای است که هر لحظه در حال افزایش بوده به‌طوری‌که در ساعات آینده ترافیک سنگینی در محورهای ورودی شمال خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از امروز تا روز شنبه ۲۳ شهریور ماه، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه تا دو بامداد روز دوشنبه و همچنین از ساعت ۶ روز دوشنبه تا دو بامداد روز شنبه ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز سه‌شنبه (عاشورای حسینی) از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای جمعه و شنبه تا دو بامداد روزهای بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای سه‌شنبه(عاشورای حسینی)، جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا دو بامداد روزهای بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه تا ساعت دو بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد: همچنین  تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: ترافیک در ورودی‌های محورهای شمال همچنان در حال افزایش بوده که لازم است مسافران با توجه به توصیه‌های پلیس سفرهای خود را مدیریت کنند تا شاهد بروز مشکلی در این ایام نباشیم.

قدمی در پایان گفت: همچنین باتوجه به دسته‌روی‌ها لازم است مسؤولان به‌ویژه در شب‌ها از تردد در مسیرهای ورودی استان پرهیز کرده و احتیاط کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =